FOTOKONKURRANSE – SOMMER

Da jeg sto opp i morges, var det vinter ute. Et 3 cm tykt lag med snø hadde lagt seg over alt utendørs, og jeg var så utrolig glad for at jeg ikke enda har lagt om til sommerdekk 😉

Da passet det jo godt å finne en fotokonkurranse her på bloggen, hvor temaet var SOMMER ♥
Det er Solviwar som har laget til konkurranse. Hurra for det 😀

Vår og sommerfølelsen uteblir her i gården.
Men bilder kan man jo lett finne frem likevel 😀

Jeg var så heldig å tilbringe påsken i sommerlige omgivelser, og hadde da litt sommerfølelse. Det var helt fantastisk.
Så bildene til konkurransen, kommer fra den turen ♥ (Håper ikke at det er den eneste sommeren jeg får i år).


Årets første is ♥
Helt sjokoladetrukket, og jeg kunne nyte den en stund, før den begynte å dryppe i sommervarmen 🙂


Det var mange steder i Porec, Kroatia, hvor mulighetene til en dukkert bød seg frem. Og utrolig fristende var det. Selv om jeg ikke falt for fristelsen akkurat denne dagen 🙂


Sommer er for meg ferietid. Da man kanskje har mulighet til å sette seg på et fly, og reise til fremmede steder.
Dette bildet er tatt tidlig om morgenen, etter vi har lettet fra Stavanger Lufthavn, Sola. Ikke særlig sommerlig der vi kom fra, men nydelig sommerlig på destinasjonen vi landet på senere den dagen 🙂

Dette var litt av mine sommerminner dette året. Og her hjemme er det nesten full vinter, enda kalenderen sier vår.

Jammen godt jeg har påsken, Kroatia med sin sol og tenke tilbake på. Det gjør at vinterfølelsen her hjemme akkurat nå er til å holde ut 😀

 

 

#fotokonkurranse #solviwar #sommer #vinter #kontraster #minner #foto #glede

 

 

22 kommentarer
    1. Sølvi Birgitte Wærness: Tusen takk for det 🙂 Elsker å fotografere, og helst med speilreflekskameraet mitt. To av bildene her er tatt med mobilen. Blir veldig bra det også etterhvert, synes jeg 🙂
      Kjekt du lager til konkurranse <3 Litt engasjement er aldri feil 🙂

    2. Sølvi Birgitte Wærness: Jeg har hatt et par konkurranser selv, men den siste var vel for et år siden. Har planer om en ny…men nå kan jeg slappe av, siden du har din gående 🙂

    3. Sølvi Birgitte Wærness: Ettterhvert kommer det en konkurranse ja 🙂 Må bare finne en periode med god energi, sånn at jeg kan klare å følge opp 😀

    4. Nå lengter jeg mot sol og sommer ja :)) Flotte sommerbilder du viser her.. og den isen …nam ! Vært noe snø her også..men bart på veiene i dag så jeg har vært hos fysioterapeut..med sommerdekk :)) Klem <3

    5. Ja så deilig å ha hatt litt sommer allerede! Men håper inderlig ikke det var eneste sommeren i år…vi VIL ha varme i år..Flotte bilder, og flott bidrag! ha en god kveld!

    6. EtVennligPuff: Tusen takk <3 Ja, trøsten nå er å se fine sommerbilder, når våren tok litt pause 🙂 Gleder meg til tiden fremover 🙂
      Klem til deg også <3

    7. annebe: Tusen takk 🙂 Ja, nå lengter vi mot det vi vet er like rundt hjørnet. Og is og alt som hører med…nam 😀
      Huff, håper det gikk bra på sommerdekkene <3 Jammen er du tøff 😀
      Her smeltet snøen etterhvert, og solen har skint hele dagen. Riktig flott har det vært, men litt for kaldt 🙂
      Klem <3

    8. Elevele: Tusen takk 🙂
      Jeg synes jeg så en overskrift fra deg når jeg nå logget inn her, så da spørs det om ikke du ble med ja 🙂 Gleder meg til å se 🙂 Er veldig trøtt nå, og øyeblikk leggetid, men skal lese litt blogg før jeg finner dyna 😀

    9. fruensvilje: Tusen takk 🙂
      Ja, det er herlig å kunne få en liten forsmak på sommeren. Håper vi får en fin sommer her hjemme i år 😀

    10. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Ja, i år VIL vi ha varme….sol og varme <3 Så krysser fingrene for at ønsket blir oppfylt 😀
      En fin kveld til deg også 😀

    11. frodith: Tusen takk 😀 Kjekt med en liten konkurranse ja. Så ser frem til å se hva du disker opp med. Regner med du har et rikholdig utvalg også i ditt sommerfotoarkiv <3
      Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg