VENNSKAP

God morgen 🙂
I går la jeg meg tidlig.
Den ene dagen hvor jeg har sjeldent god energi, benyttes til fulle. Og da får jeg svi dagen etter. Derfor blir noen kvelder korte 🙂

I kveld skal jeg holde venninneforening. Det er foreningen hvor jeg er med to barndomsvenninner.

Jeg skal servere en god salat, og en god kake. Det blir litt vin til dem som vil ha det, og mye god prat 🙂 Jeg gleder meg ♥

Starter dagen med litt Håvamål om vennskap 🙂

Ha en fantastisk fin dag, og med ønsker om en god helg ♥

 

 

#vennskap #venner #kjærlighet 

20 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Hei 🙂
      Ja, det blir nok koselig. Ser veldig frem til det 🙂
      Og vennskap, ja, det må pleies, det er helt sant <3

      Klem

    2. Ja de ordene var et vanlig minne i minnebøkene før i tiden! herlig!! og så rett…ha en god ny dag, og ja..man får svi når man har det bra..så irriterende…

    3. Det var et spennende bilde og fine ord! Kos deg i kvelden med ditt besøk. Her blir det en stille kveld med Norska talenter tenker jeg. Nyt dagen!

    4. fruensvilje: Tusen takk 🙂 Ja, vennene må vi ta godt vare på, viktig det 🙂
      Ble sent i går kveld, så regner nesten med det blir tidlig til sengs i kveld. Sitter allerede og frister på å legge meg. Men sånn er det, det er prisen å betale 😉 Holder ut litt til da 😉

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg kan ikke huske å ha sett de ordene i minnebøker. Men de passer veldig godt inn da 🙂 Ikke at jeg husker alt jeg har lest i minnebøker da 😉
      Ja, i dag igjen får jeg svi. Så her sitter jeg, og får ikke somlet meg til noe…. Men men…fint vær og sol, det hjelper på humøret i alle fall 😀

    6. Mona: Tusen takk 🙂 Ja, de ordene er en sannhet man burde strebe litt etter egentlig 😀

      Jeg nøt kvelden. Veldig koselig var det 😀

    7. natheless: Det var koselig med besøk, god mat og god prat 🙂 Og vi så litt på videopptak også 🙂 Men Norske Talenter fikk vi ikke med oss. Det er også et koselig TV program synes jeg 😀
      Ha en herlig helg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg