HÆRVERK :(

Jeg blir så sint, og så uendelig lei meg, når jeg ser at noen har brukt tid og energi, for å ødelegge for andre.

Sint, fordi jeg synes det er så stygt og unødvendig. Rett og slett ondskapsfullt!

Lei meg, fordi noe er ødelagt. Og fordi at jeg selv gjerne skulle hatt den energien.
Hadde jeg hatt den energien, skulle jeg såvisst brukt den på noe mer konstruktivt og fornuftig!

En dårlig dag, fortsatte dårlig med dette synet. Sånt så det ikke ut i går, da jeg også var forbi her.

Ikke at dagen er ødelagt. For humøret er (var) godt. Men kroppen lystrer ikke i dag. Jeg ødela det i går, da jeg hadde en god dag, og gjorde mer enn jeg burde. Vanskelig å ikke bli glad og ivrig når de gode dagene melder seg.

Men ut på tur ville jeg likevel i dag. En liten tur. Til Ulvanuten.

Og det var på vei opp dit, at humøret ble redusert, da jeg kom forbi denne benken, som noen har funnet nødvendig å ødelegge.

Turen gikk jeg, for å få tankene litt i perspektiv, for å få noen gode impulser fra naturen rundt meg. Og når jeg har det vanskelig, så synes jeg det er godt å gå til Ulvanuten. For der finner jeg litt roen ♥

Mye som rører seg hos meg for tiden, med andre ord. Og jeg sliter veldig.
Men det ordner seg nok etterhvert.
Må ta tiden til hjelp.

Satser på en god uke for alle sammen.
♥ 

18 kommentarer
    1. Ikke artig å være vitne til hærverk. Skikkelig unødvendig skulle en tro. Kanskje de som gjorde det er slik ødelagt inni seg….en vet aldri, men det er ikke artig å se slikt.
      Men ikke godt å være i din kropp heller forstår jeg, håper det bedrer seg – snart – for deg. Men du er veldig flink å komme deg ut. Ønsker deg en hel og god dag :)<3

    2. Nei og nei, sånt gjør meg sint Hos oss hadde de stjålet linene til redningsbøyen? Er det mulig å være så dumme. Tenk om de selv trenger hjelp en dag og utstyret ikke fungerer. Merkelig hva folk finner på. Ødeleggende for oss andre er det også. Håper sånt ikke skjer igjen hverken hos deg eller meg. Men det er fint med en tur ut uansett da. Godt å få luftet tankene litt pleier jeg å se. Diger klem fra meg 🙂

    3. Jeg fatter ikke at noen kan ha glede av å ødelegge ting sånn…isj ! Fint du kom deg en tur ut uansett form og “tankestress”.. det bildet av deg og ulven viste fint at du hadde mye å tenke på.. håper ting ordner seg greit :)) Klem fra meg til søte deg <3

    4. BforB: Nei, å se sånt gjør vondt synes jeg. Og ja, kanskje de som gjorde det er ødelagt inni seg. De har i alle fall valgt å bruke energien og tiden sin på å ødelegge, istedet for å gjøre noe fornuftig.

      Det er viktig for meg å få gå turene mine. Og det får jeg ikke til hver dag. Men målet er jo hver dag 😉 For selv om kroppen protesterer veldig for tiden, så er turene gode for den mentale biten. Jeg blir i godt humør, istedet for å falle inn i depresjon. Men ja, er litt nedfor for tiden, men forsøker å holde maska så godt det lar seg gjøre 🙂

      Håper du hadde en fin dag <3 Min ble veldig fin etterhvert den også 🙂
      En herlig aften ønskes deg <3

    5. natheless: Oj….stjålet noe som kan redde liv 🙁 De er ikke riktige i hodet de som gjør sånt. De kan ikke ha det særlig godt med seg selv.
      Håper virkelig ikke at sånt skjer igjen nei. La ting være i fred.
      Og som du sier, tur er fint uansett. Får et litt friskere perspektiv på mye da 🙂
      Diger klem tilbake 🙂

    6. annebe: Nei, jeg skjønner heller ikke hva slags glede noe sånt kan gi. Lurer på om de som gjør sånt, angrer seg etterpå? Jeg tviler på det.

      Ja, tur er godt uansett. Forsøker å komme meg ut flere dager i uken. Selv om det har blitt litt lite i det siste.
      Bildet illustrerte nok litt ja. Men er godt å være der, og slappe av litt, kikke ut over byen, og la tankene vandre 🙂
      God klem tilbake i kvelden <3 <3

    7. Etdiktomdagen: Tusen takk 🙂

      Ja, et sånt sted er balsam for sjelen. Bare å sitte der å nyte utsikten, og rett og slett la tankene fly….det er utrolig godt 🙂 Tror vi trenger det alle og enhver, et sånt sted man føler seg vel på 🙂

      Klem

    8. frodith: Ja, det er utrolig trist og irriterende at noen finner på sånne ting 🙁
      Ting vil nok gå greiere etterhvert. Sånne perioder er tunge, men går som regel over etter en stund 🙂
      <3 Klemmer <3

    9. Ja det er så trist å se ødeleggelser som er typisk hærverk…grrrr….Men håper du fikk en fin tur utenom den… og take care…ny dag i morgen og etter det og etter det…mange dager å gjøre det på..plutselig så lyser livet igjen! klem fra meg!

    10. Hmmm – ikke så greit når du har mye å slite med! Håper alt går seg til! Er selv litt ute å kjøre om dagen, men prøver å få skilt ut hva jeg må og hva jeg ikke må……. Klemmer til deg <3

    11. dvergpinschere i mitt hjerte: Huff ja, hærverk er virkelig trist. At noen kan finne på å gjøre sånt er utenfor min fatteevne. Men turen var fin fordet. Og resten av dagen gikk bedre etterhvert 🙂
      Tungt for tiden. Men humøret forsøker jeg etter beste evne å holde på 🙂
      Klem tilbake 🙂

    12. Margrethe: Til tider er livet tøft. Og sånn er det nok for de fleste. Det går i perioder, kan det virke som. Og for meg er det en tung periode nå. Men etterhvert vil det gå bedre regner jeg med. Sol og sommer vil nok hjelpe litt 🙂
      Du er god som klarer å få skilt litt ut hva du må og ikke må. Og jeg tipper at turene dine hjelper deg også, som mine turer hjelper meg 🙂
      God klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg