LIVET….

I dag er dagen som tilbringes i 100% hvile.
Sånn er mitt liv.
God energi en dag, dårlig energi mange dager.

Heldigvis ble jeg ferdig med det meste av smertene i natt. Det som gjenstår er den sorten energimangel, hvor jeg føler at jeg har løpt marathon, i 3 uker i strekk. Og bare ikke har mer å gi.
Helt tom.

Etterhvert vil det gå bedre.
Det er en slags livssyklus.
Det har jeg lært nå 🙂

Så selv om jeg har en tung og sliten dag i dag, så er jeg full av optimisme for dagene videre uti uken.

I dag har jeg vært mest sengeliggende.
Litt på sofaen, litt i senga.

Innimellom har jeg vært oppe og spist litt, og kikket litt på Facebook, og blogg.
Og så har jeg også hatt Netflix på.
Det er litt selskap i det 🙂

Ønsker alle en herlig uke, og leve etter teksten på bildet under 🙂

♥ Klem ♥ 

 

#livet #helse #optimisme #forståelse #glede #hvile

20 kommentarer
    1. Det ha du og Kirkegaard helt rett i og har sagt det mange ganger. -At en skulle ha starta bakenfra med alt en har lært…men kanskje kjedelig om kunnskapen forsvant mer og mer. Så vi får bare leve med det vi får utlevert….av forståelse, energi osv. Ønsker at dagen din blir god i morgen. Klem

    2. Mariann Sæther Tokle: Tusen takk 🙂 Ja, gårsdagen var god å ha, uten en eneste må-gjøre plan. Så føler meg bittelitt bedre i dag. Dårlig syn. Men skal ut og gå tur i alle fall 🙂
      Ønsker deg en flott tirsdag <3

    3. suttung: Tusen takk for det 🙂 Jeg er bittelitt bedre i dag. Skal våge meg ut på en liten tur.
      Selvforskyldt eller ei, ønsker jo at dagene er gode, uansett 🙂
      Ha en flott tirsdag <3

    4. frodith: Ja, jeg har lært meg å leve på nytt. Så jeg vet som oftest hva som kommer. Og da går det jo an. Da mister jeg ikke motet 🙂
      Klemmer godt <3

    5. Margrethe: Tusen takk 🙂 Ja, jeg er dreven til å ta hensyn til meg selv, som oftest. Jeg vet jo hva som kommer, og planlegger etter det 🙂
      Er litt bedre i dag. Skal forsøke å gå en liten tur 🙂
      Ha en herlig dag <3 Klemmer <3

    6. BforB: Tusen takk 🙂 Ja, han har rett i det. De erfaringene man gjør, er jo det som driver oss videre 🙂
      Dagen i dag er litt bedre. Det blir en liten tur i dag 🙂
      Ønsker deg en flott dag <3 Klem <3

    7. fruensvilje: Takk for det 🙂 Skogsveien er i arboretet. Mange fine små stier i skogen der, hvis man våger seg inn blant trærne 🙂
      Jeg skal våge meg ut på en liten tur i dag. Er littegranne bedre enn i går. Må røre meg litt, så jeg ikke går helt i koma 😉 Tenker det blir bytur 🙂 Må være der hvor det er folk, sånn i tilfelle 🙂

    8. Etdiktomdagen: Tusen takk for det 🙂 Ja, dagene blir sakte men sikkert lettere. All fremgang er god fremgang 🙂
      En herlig tirsdag til deg også <3 Klem

    9. natheless: Takk for det 🙂 Ja, liker best å være optimistisk 🙂
      Dagen i dag er litt bedre. Så det går rette veien 🙂
      Ønsker deg en fin kveld 🙂 Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg