FOTOKONKURRANSE: SOMMER

Nå er det veldig lenge siden jeg har hatt konkurranse her på bloggen. Over et år faktisk.

Og rett som det er, har andre bloggere konkurranser. Og det er kjempekjekt synes jeg.

Derfor slår jeg til med en ny konkurranse på bloggen min. Og håper at den vil engasjere et par stykker i alle fall 😀

Temaet jeg har valgt, er ikke så sjeldent. Det er flere som velger det, spesielt på denne årstiden 😉

SOMMER ☺

For nå er det jo den herlige sommertid som er i gang 😀

Noen regler må vi ha, og dem kan du lese på bildet under her 🙂

Dagen etter innsendingsfristen kommer et innlegg som presenterer alle bidragene. Og da er det opp til dere som lesere å stemme på det bildet dere synes fortjener å vinne. Du kan avgi stemme om du har deltatt også. Men det er ikke lov å stemme på seg selv 🙂
St. Hans aften, 23. juni, kåres vinneren her på bloggen ♥
Premien er ikke noen stor sak, men en liten oppmerksomhet, og selvsagt heder og ære her på bloggen 😀

Masse lykke til ♥

 

 

#konkurranse #fotokonkurranse #foto #glede #fotoglede #sommer #minner 

 

42 kommentarer

Siste innlegg