VANN ER DAGENS UTFORDRING FRA FRODITH

Vann er liv. Vi hadde ikke klart oss uten det.

Så finnes det ferskvann, saltvann, sølevann, badevann,regnvann, brevann, klorvann, drikkevann og smakstilsatt vann. Og sikkert enda mer. Alt hva hjertet begjærer.

Jeg er ikke noen badenymfe.
Jo, jeg liker å bade. Men har en liten anelse vannskrekk. Så jeg holder meg oftest på land.

Helgen etter at mamma gikk bort, dro jeg og broren min, og de av ungene våre som hadde lyst å være med, til hytta i Farsund.

Og når jeg er på hytta, elsker jeg å sitte nede på flytebrygga og kikke utover fjorden. Det gir en sånn stillhet og ro ♥

Denne gangen trengte jeg det mer enn noensinne.

Og roen fant jeg på dagens bilde.

Jeg satt her mens 3 av ungene var på båttur inn til Farsund for å kjøpe seg is.
Jeg satt her til de kom tilbake.
Da hadde jeg fått min dose terapi 😀

Er det ikke fin utsikt?

Frodith har en sommerutfordring. Og det er den jeg følger her, med disse tankene om vann.

Har du lyst å ta en kikk inn til henne, finner du hennes blogg HER! Der finner du også info om utfordringen, og mye annet kjekt 😀

 

#vann #frodith #utfordring #sommer #foto #utsikt #sjø #farsund #stillhet

 

16 kommentarer

Siste innlegg