SISTE DAG I SOMMERUTFORDRINGEN TIL FRODITH – INSEKT

Jeg er av den pinglete sorten når det gjelder insekter. Også å fotografere dem.
Jeg liker dem ikke så godt. Og de er så små, det er ikke så lett å komme tett nok på dem.

Så hadde jeg tatt et bilde av et insekt da jeg var på hytta i begynnelsen av juli.

Så synes jeg slett ikke det ble noe fint bilde…usj.

Redningen til innlegget her kom i dag. I form av en veldig spesiell marihøne, som har reist langt, og lenger enn langt.

Marihøner har jeg ikke så veldig mye angst for. Tør til og med å ha dem på hånda. Bare se her på bildet.
Jeg er ganske modig nå, skal jeg si deg.

Denne marihønen har flydd helt fra Brunei. Langt nede i Asia. Og helt hit til det kalde Norge. Og den kom frem i dag. Glitrende opplagt, og glad for å være fremme 🙂

Og her hos meg skal den få bo, så lenge den ønsker ♥

Dette var siste bidrag fra meg i Frodiths sommerfotoutfordring.

Det har vært kjekke oppgaver, og jeg har kost meg både med å løse og lese 🙂

Ønsker alle en fortsatt fin helg ♥

 

#utfordring #foto #sommer #frodith #glede #insekt

 

22 kommentarer

Siste innlegg