LONDON PÅ FILM

Nå er det en stund siden sist jeg skrev noe her. Men det er fordi jeg har vært på ferie 🙂

Jeg reiste en uke til London sammen med datteren min, Amalie ♥

Mor/datter tur til storbyen.

Det ble en veldig kjekk uke, selv om vi begge var litt slitne og ikke helt i form. Vi klarte likevel å kose oss masse, og få mange flotte opplevelser.

I tillegg møtte vi min bror og familien, som var i London med campingvogna si. Og de reiste i følge med to andre familier også. I tillegg var flere av søsknene til min svigerinne også i storbyen samtidig, pluss enda en familie, som da var en av barndommens venner i gata jeg vokste opp. Så når vi samlet oss hele gjengen, med unger og alt, så ble vi en gruppe på over 30 mennesker.

Jeg og Amalie tok oss også en dagstur til Brighton. 

Veldig kjekt var det, og litt annerledes enn en ordinær storbyferie.

Jeg skal forsøke (selv om jeg ikke alltid klarer å holde det jeg lover) å skrive litt mer om opplevelsene våre i London og Brighton etterhvert.

Denne gangen derimot velger jeg å presentere en video som Amalie laget av flimsnutter hun filmet med mobiltelefonen sin mens vi var i London. Der figurerer jeg i noen små glimt som “filmstjerne” 😉 Men utover det, så er filmen rett og slett et lite glimt av storbyen, og noen glimt av strandlivet i Brighton.
Jeg er stolt av jenta mi, som har laget en så fin film 🙂

Har du hatt mange kjekke ferieopplevelser i sommer?

 

#ferie #london #greatbritain #unitedkingdom #england #reise #glede #opplevelser

8 kommentarer
    1. Fint å få noen opplevelser en kan “leve”på en stund… da får en heller ta det lit ekstra rolig etterpå :)) Har vært moro å følge litt med på Fb… og så fint å se denne videoen… ser jo ut som dere har hatt en flott tur..takk for titten :)) Vi har hatt noen små fine turer..og kost oss vi også :)) Klem <3

    2. Så flott video! her var jo alt med…så herlig!! Dere koste dere sikkert masse!! Her er det ikke samlet mye ferieopplevelser nei..hihih..vi hopper over denne sommeren her i huset..

    3. annebe: Ja, jeg synes det var så greit å poste litt på Facebook. Det blir som en dagbok som hjelper til å med å huske litt 🙂 Og spesielt med tanke på at jeg skal lage fotobok fra turen 🙂
      Videoen var så koselig, og så fint laget. Er lenge siden jeg har hatt video fra ferieturer 🙂
      Jeg har sett at dere har vært på små turer. Det er koselig synes jeg, men det er jo krevende også. Jeg har selv lidd i mange dager etter jeg kom hjem fra London. Ble helt tom for energi, og fikk masse verk og smerter. Så godt å være hjemme igjen, og roe seg ned ja 🙂
      Klem <3

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for det 🙂 Ja, her var det meste med. Og det er kjekt når ungdommen vet å sette pris på ferieopplevelsene. Ja, jeg husker du har nevnt det, at sommeren ble lagt litt i dvale hos dere….av forskjellige årsaker. Håper jo dere har hatt det fint likevel <3

    5. Søtmonsen ): Tusen takk 🙂 Det var herlig å komme seg bort litt. Og det var herlig å komme seg hjem igjen også. En uke i London, er travelt, og gøy 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg