BEGYNNER MED SLUTTEN

Jeg har nå hatt noen kjempekjekke dager i helgen og frem til i dag 😀

For jeg har hatt besøk. Og jeg vet at flere av dere som leser, har fått med dere at gjesten min var Karidansen

Og i dag reiser hun hjem.

Så klokken er i skrivende stund ikke blitt 12 enda, og jeg har allerede hatt en del innhold i dagen min.

Ja, ikke at Kari er krevende altså. Men det er rart med det, alt som plutselig skal skje samtidig.

Jeg kjørte henne til flyplassen så klart. Hun skal da få slippe å styre med buss og sånt. Og det er ikke lange veien.

Her er vi, trygt fremme på flyplassen, morgenfriske og blide 😀

Heldigvis var det fredelig på flyplassen, så Kari kunne gå direkte til automaten og sjekke inn. Noe som jo er ukomplisert i dagens samfunn, men av og til litt forvirrende for oss unge godt voksne damer 😉 Men dette gikk så bra atte 😀

Neste ukompliserte oppgave var BagDrop.
Å sette kofferten på båndet, og scanne etiketten gikk som en lek ♥ Dette her begynner vi å få taket på 😀

Og så måtte vi så klart ta en avskjedsselfie, pluss noen til 😉 Og da hentet vi frem Snapchat.
Synes vi ble nesten like vakre som vi er helt naturlig ♥

Så ble det et farvel, og på gjensyn. Kari gikk gjennom sikkerhetskontrollen, men det foreviget jeg ikke.
Jeg kjente det i magen da, at det var leit at de kjekke dagene var slutt. Men vi får nok bare tenke på gode minner, og bestemme oss for å møtes igjen.

På hjemveien fra flyplassen, måtte jeg finne frem disse tingene her:

For jeg valgte å kjøre gjennom Sandnes istedet for motorveien hjem. Og selvsagt måtte det være promillekontroll da.

Selv om jeg tok meg et glass vin kvelden før, visste jeg at det ikke ville slå ut, men jeg hadde tanken i bakhodet likevel, da jeg blåste.

Men å blåse var ukomplisert. Det som faktisk var komplisert, var å finne vognkortet. For der rotet jeg fælt. Jeg har jo ny bil, og visste at jeg hadde fått vognkortet i posten. Men alt jeg kunne finne var et midlertidig vognkort. Og det var jo utgått på dato. Og så fant jeg enda et midlertidig vognkort. Men det var jo så klart også utgått på dato.

Jeg stresset litt i hodet da. Men jeg var ganske sikker på at jeg hadde det riktige vognkortet også en plass.

Så jeg trakk pusten dypt inn, og roet meg litt, og lette litt mer strukturert. Og vipps, plutselig så jeg det lå der mellom noen andre papirer.

Heldigvis. For dette rotehodet her, sliter med sånne ting. Å ha en fast plass til alt, og huske hvor.

Jeg kan love at nå etter dette møtet med politiet, så har jeg lagt vognkortet der det SKAL ligge 😀
Håper bare jeg husker det neste gang 😉

Til slutt kom jeg meg hjem, trygg og lattermild 🙂

Og da måtte jeg ta noen selfier til 😉

Og nå skal jeg ut og få byttet dekk på bilen 🙂

Ha en fin dag, og tusen takk for besøket Kari 😀 

 

#gjester #besøk #flyplass #selfier

32 kommentarer
    1. Så koelig med besøk av Karidansen <3 Godt med litt uvante, gode dager også, og da blir det jo trist når de reiser igjen- men deres treffes nok igjen, skal du se <3
      Og da må jeg spørre- hvor "SKAL" vognkortet ligge? :O Jeg fant ut at når jeg skrotet den forrige bilen min, etter 6 år, så hadde jeg ikke et eneste vognkort i bilen- ha ha. Flaks jeg ikke har blitt stoppet, for da hadde jeg fått helt noia 😛
      Nå har jeg lagt vognkortet til den nye bilen min sammen mer servicehefte og alle de bøkene som følger med bilen i en mappe som ligger oppe på hattehyllen 🙂

    2. så koselige bilder av dere da,og kjekt å få besøk noen dager også :))tenker det blir flere møter etterhvert.
      vognkortet bør nok ligge i hanskerommet i mappen med dei andre papirene som gjerne følger med bilen ,godt du fant det til slutt da

    3. Så koselig med besøk av Kari, det er så godt når man finner noen man matcher så godt med 🙂 Dere har nok kost dere ja, det VET jeg 🙂 klemmer <3

    4. Så koselig! og så flotte selfie med dere begge…Nydelig damer!! Ha en god kveld når dekkene er på…

    5. Etdiktomdagen:
      Hei 🙂

      Veldig kjekt med besøk ja. Det gjorde dagene lyse og lette 🙂

      Hehe, ja, kan være greit å se etter at vognkortet faktisk ligger der du mener det skal være 😉
      Jeg fant mitt i nærheten, men ikke akkurat der hvor jeg trodde det lå 😀

    6. karidansen: Hihi…var ikke rare assistansen, dette klarte du helt flott uten meg <3
      Bra du kom deg trygt hjem. Ble tomt her nå, både du og Amalie har dratt. Men Daniel ville bli til i morgen, så da ble denne dama fornøyd 😀

    7. Elevele: Ja, det var veldig koselig med besøk. Og ja, vi treffes igjen. Dette var 5. gang vi møttes 🙂 Så jeg vil nok tro det vil skje igjen ja 😉

      Hehe…ja, vognkortet mitt skulle ligge i mappen med serviceheftet som da hører til i hanskerommet. Der lå alle de andre papirene. Men jeg fant til slutt vogntkortet, i hanskerommet, men utenfor mappen 🙂

      Ja, flaks du ikke ble stoppet uten vognkort. En pinlig situasjon det der altså 😮
      Greit å ha alt samlet på en fast plass 🙂

    8. fruensvilje: Det blir nok flere møter ja 🙂 Vi koser oss når vi er sammen, og er ikke leie enda 😉

      Ja, vognkortet lå i hanskerommet, men utenfor mappen som jeg trodde det lå inni. Men alt kom til rette, og politiet ble fornøyd 🙂

    9. frodith: Ja, det var veldig koselig, og ga dagene innhold 🙂 Så vi treffes nok igjen 😉 Kjekt når man kan matche, selv om man bor så langt fra hverandre 🙂

      Klemmer <3

    10. Ha ha- jeg hadde seriøst dødd hadde jeg blitt stoppet og oppdaget at jeg ikke hadde vognkortet på plass. Det verste er at jeg fremdeles ikke har funnet vognkortet til den forrige bilen, som jeg skrotet for over et år siden 😛
      Men nå veit jeg i alle fall hvor jeg har vognkortet i bilen jeg har nå, så nå kan de bare stoppe meg 🙂

    11. Har skjønt at dere hadde det supert! Så hyggelig med besøk, og trist etterpå….. godt du fant vognkortet til slutt….. det var en ekkel følelse, vil jeg tro! Klem <3

    12. Koselige bilder alle. Av dere da. Tror helt sikkert dere har hatt det kjekt.
      Uff, kjenner den ekle følelsen når man blir stoppet, jeg føler meg som en forbryter, men det er heldigvis ikke ofte jeg blir stoppet….

    13. Elevele: Hehe…ja, jeg så for meg en saftig bot. Og synes det hele var pinlig 🙂 Og attpåtil var de to…disse politiene. Så da ble det dobbeltflaut 😉

      Nå trenger du jo ikke det gamle vognkortet lenger heldigvis, så du kan slappe av og nyte at du har orden på det nye 🙂

    14. Margrethe: Ja, det var kjekt å treffes igjen, ingen tvil om det 🙂

      Å ikke finne vognkortet var ekkelt ja, og stressende. Kjente det i hele kroppen etterpå. Men det endte bra 🙂

      Klem <3

    15. maiken: Ja, vi har kost oss vi 🙂

      Huff, det er som du sier, man føler seg som en forbryter. Jeg føler det også sånt. Og så var det så mye politi der også. Og jeg smilte og forsøkte å virke høy i hatten, selv om jeg slett ikke var det 😉

    16. Ja, nå har jeg full kontroll, så nå spiller det ingen rolle 🙂 Men jeg er jo veldig nysgjerrig på hvor den til den forrige bilen har blitt av 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg