EN HET AFTEN

Denne julaftenen var fin. Jeg hadde alle mine nærmeste rundt meg, og sammen spiste vi god mat, åpnet mange fine gaver, hadde quiz og god prat 🙂

Julaften var det jeg som holdt dette året.Og vi var 10 stykker rundt bordet. Pinnekjøtt i lange baner, og to gode desserter. Kake og julekaker til kaffen. Kaken fordi det var et bursdagsbarn blant oss, og klart han måtte få kake 😀

Selv følte jeg meg besvimelsen nær flere ganger, for jeg kjente at jeg hadde feber, og en murrende hodepine. Snuen økte også på i løpet av kvelden. Da jeg snek meg til å måle tempen, viste den 38,9. Ikke rart jeg følte meg rimelig dårlig.

Jeg er jo vant til å ha feber. Normalt på det høyeste 38,5. Oftest har jeg feber minst en gang i uken. Men avhengig av hva uken inneholder, kan feberen oppstå oftere.
Nå når jeg sitter her, tror jeg faktisk at feberen skyldes en influensa eller kraftig forkjølelse som er på vei. Spesielt siden feberen er så høy.

Men tenk, jeg holdt ut hele kvelden uten å besvime 😀 
Jeg får garantert svi for dette, men det var absolutt verdt det. Jeg har virkelig kost meg, til tross for sykdom og det hele. Hvor lurt det var å holde ut, vil tiden vise. Men likevel, denne gode gjengen med alle jeg er glad i, ville jeg ikke unnvært tiden med for alt i verden.
Jeg føler meg rik, rik på fantastisk fin familie ♥ 

Ikke noe bilde denne gang, siden jeg ikke har lagt dem inn på PC enda. Men kanskje når 1. dag er i gang 😉
Håper alle har hatt en fin julefeiring 🙂
Jeg skal innom og lese blogger nå i romjulen.
Jeg har god tid nå, og er alene.
Og vil forhåpentlig ikke bli helt sengeliggende 🙂

God og varm klem til alle, og nyt romjulen ♥

10 kommentarer
    1. Toini: Takk for det <3
      Ja, kjipt å bli syk, så det passer ikke nei. Men er nå alene, så da er det ikke noen som merker det likevel, og jeg kan holde sengen med god samvittighet 🙂 Skulle gjerne gått tur, men i dag virker ikke noe her hos meg.
      God Jul til deg og dine også 🙂 Håper dere hadde en fin julekveld <3

    2. solliv: Tusen takk 🙂 Har årelang trening med å kamuflere sykdom og sånt, og så var jo dagen i går en kjekk dag i seg selv, og det hjelper på 😀
      I dag blir mye av dagen tilbragt til sengs.
      Ha en flott dag <3

    3. Håper du ikke blir veldig dårlig. At det er noe som går over fort. Jeg er på vei hjem. Vært hos mamma som er syk. Broren min tar over litt nå. God bedring <3 Klemmer <3

    4. Uff med dårlig form , men fint dere koste dere uansett :)) Jeg fikk skikkelig vondt i hodet i går..men var jo bare gutta på besøk..så kunne ta det veldig avslappende..og vi hadde det hyggelig :)) God bedring og stor klem til deg <3

    5. frodith: Trist med moren din…håper hun vil komme seg litt <3
      Jeg fikk selv en solid forkjølelse med feber og vondter, men utrolig nok har jeg klart å bli kvitt den ganske greit. Uten å gå i månedsvis på nesespray osv. Så nå er jeg endelig frisk fra den 🙂
      Tenker på deg og moren din <3 Klemmer <3

    6. annebe: Ja, det er så greit når det bare er familie og dem som kjenner oss godt. Da gjør det ikke så mye om formen ikke er 100% perfekt.
      Ble nå ferdig med sykdom, men stadige nedturer kommer jo likevel 🙂
      Stor klem til deg også Anne <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg