PÅ KJÆRLIGHETENS STI

Det kan hende jeg etterhvert vil klare å tilbringe litt mer tid her inne på bloggen.

Det er på grunn av at noe som en stund har tatt mye tid og energi for meg, blir historie i disse dager.
Historie for meg vel og merke 🙂

Det handler om min singeltilværelse, hvor jeg har vært administrator i en stor singelgruppe på Facebook, hvor jeg også har engasjert meg i høy grad for de singles ve og vel og sosiale omgang.
Og denne gruppen forlater jeg i disse dager, da min singeltilværelse er over ♥

I fjor, da jeg var ganske innvolvert i gruppen, var det en herremann jeg kikket litt ekstra på, i smug 😉
For det var jo sånn, at jeg var forsonet med tanken på at jeg nok sikkert ville være singel livet ut. Og å date og sånt, det orket jeg ikke. Det tok for mye energi. Den energien ville jeg heller bruke på min sosiale agenda ved å lage singeltreff, og å engasjere litt inne i gruppen. Det var en viktig “jobb” for meg, og gjorde at jeg følte meg levende og til nytte. 

Lite visste jeg, at denne herremannen også kikket på meg!

Det hadde jeg ikke engang drømt om.
For så blind var jeg for disse tingene, siden jeg ikke hadde planer om noe romantisk opplegg på årevis fremover, kanskje aldri.

Men, det er rart med den skjebnen, den kan virkelig slå om, og gå en helt annen vei enn først antatt.

Det hadde seg sånn at han ble oppmerksom på at jeg ikke var helt i form. Etter en uke med sterk hodepine, var jeg desperat, og totalt uten smil og glede. Og plutselig en dag, kom et blomsterbud på døren, med en flott bukett blomster til meg.
På kortet sto en liten hilsen, og et fornavn.

Jeg må innrømme at da kom smilet frem ♥ Noe sånt hadde jeg jo slett ikke ventet.
Men hvem var det som hadde sendt buketten? Det visste jeg ikke sikkert. Og jeg hadde jo lyst til å takke 🙂
Fornavnet på kortet matchet han jeg hadde kikket på en stund, men det finnes flere i den gruppen med det fornavnet.
Jeg valgte likevel å gamble på at det var ham, så jeg sendte en melding, og takket 🙂

Det viste seg at jeg gamblet riktig 😉

Etter en litt famlende samtale i noen uker, fikk jeg forståelsen av at kanskje han likte meg også? Men helt sikker var jeg ikke.
På hans initiativ møttes vi noen få minutter en kveldsstund, for å se om dette var noe å bruke mer tid på?

Og nå, flere måneder senere, har vi blitt et par ♥
Akkurat som to forelskede fjortiser 😉
Kan det bli søtere? 😉

For meg er det viktig å bruke god tid nå, og det har vi gjort. Ikke noe har vært veldig forhastet, og vi har møttest flere ganger i uka i flere måneder nå. Og jeg føler meg bare mer og mer hjemme. Jeg slapper så totalt av i hans selskap, og har ikke noe av det stresset i meg som jeg nok har hatt litt av tidligere, som kanskje også har ødelagt.
Nå føler jeg en ro og harmoni, som jeg aldri hadde trodd jeg skulle oppleve.

De siste 8-9 månedene har jeg blitt gradvis dårligere. Nå for tiden er jeg sengeliggende minst en dag i uken. Den dagen, eller de dagene hvis jeg kanskje er oppe i to, er konsekvenser av en alt for travel hverdag. Og hverdagen er i grunnen ikke travel. Men for meg føles det travelt. Små ting jeg gjør, kan gi store konsekvenser negativt.
Forskjellen nå siste halvannen måneden, er at jeg har hatt en som bryr seg, som hører med meg hvordan det går, og sender meg kyss og klemmer i massevis. Og gode, sterke klemmer når vi møtes, og en lun og god armkrok jeg kan krype inn i, og føle meg trygg.
Akkurat det gjør at jeg ikke føler meg så fortapt. Jeg føler ikke at jeg mister så mye de dagene jeg ikke er oppegående. Og jeg føler meg elsket. Det gjør det mye lettere å holde sengen, uten å pines over at jeg går glipp av livet mitt. Og så får jeg vise kjærlighet. Den jeg har inni meg. Uten at det går utover den lille energien jeg har. For jeg får i tusenfold tilbake ♥

Jeg føler meg heldig nå. Og med hjerteformede sommerfugler i magen ♥


Bildet er lånt fra  https://pngtree.com/freepng/line-heart-shaped-butterfly-creative-line_215127.html

Og siden jeg skal avslutte mitt medlemskap i singelgruppen, og slutte å lage treff og sånt, så vil jeg jo ha mer energi til å være her inne. Alt til sin tid er et ordtak jeg gjerne bruker. Og nå er kanskje min tid tilbake her ♥
 

Jeg gleder meg ♥

 

 

#kjærlighet #forelsket #helse #singel #jobb

 

 

 

28 kommentarer
    1. Så koselig! Alltid flott når mennesker finner kjærligheten <3 Kos deg i din nye tilværelse og nyt hvert øyeblikk med din kjære. Ønsker dere begge en fortryllende dag:-)

    2. Ååå så koselig å høre! For en nyhet! for en gledelig ting å høre….Ønsker deg bare masse lykke til, og ja..kjærligheten skal ikke stjele energi..den skal gi…så høres ut som du har funnet den rette! Ha en god dag og masse gratulerer!!!

    3. Så herlig 😀 Gleder meg masse på dine vegne 🙂 At man dropper ut av bloggen av og til, er bare helt naturlig – det gjør jeg også. Men av sånne grunner som hos deg, da er det jo bare akkurat som det skal være. Nyforelskede fjortisser burde ha alt annet å ha fokus på. Masse gratulerer og masse lykke til fremover 🙂

    4. Så utrolig koselig å høre! 🙂 Lykke til med kjærligheten, den fjortisfølelsen er jo enda mer fantastisk når den dukker opp i godt voksen alder, når du minst aner et lissom.

    5. Awww, for et fantastisk flott innlegg å lese fra deg <3 Så fantastisk altså- dette fortjener du virkelig <3 Gratulerer så mye <3 <3 <3

    6. Gratulerer med slutt på singellivet. Koselig å lese. Men dumt ikke kroppen spiller på lag hver dag. Da er det godt å ha noen å støtte seg til. Lykke til videre og hurra for at du er på blogg også! Klem 🙂

    7. Å så koselig, Eva! Så herlig! Ja, vi blir som fjortiser vi store jentene også….. Du får hilse din kjære, og så må dere nyte alt dere kan! Det er så godt å være to! <3<3<3

    8. dedicat: Tusen takk <3
      Ja, helsen er ikke helt på stell, og har jeg det for travelt, da må enkelte ting vike. Og det har dessverre vært bloggen denne gangen. Men nå satser jeg på at jeg får mer tid, og kjekke ting å skrive om, stort sett 🙂

    9. natheless: Tusen takk for det <3
      Dessverre kan ikke alt være perfekt hele tiden. Men man gjør jo sitt beste, og kan ikke gjøre mer enn det. Koser meg og nyter, til tross for dårlig form litt for ofte.
      Nå skal jeg kose meg her på blogg fremover. Starter over helgen 🙂
      Klem 🙂

    10. Margrethe: Tusen hjertelig takk for det <3
      Ja, her skal det nytes. Vi er jo litt fjortiser begge to, så er nok en underlig duo for enkelte 😉 Hehe 🙂 Men det er jo så kjekt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg