GATELANGS I SKUDENESHAVN

Jeg er ikke ferdig med Skudeneshavn enda, så dere som er leie, får scrolle forbi 😉
Jeg tenkte dette, og ett innlegg til, så er jeg ferdig.
I neste innlegg får dere et lite glimt av kjæresten min også, men enn så lenge, så er dagens innlegg litt mindre personlig 🙂

Her er dagens selfie 😉 Til høyre i bildet er huset vi bodde i, Norneshuset, ikke så tydelig på dette bildet, men det speiler seg vakkert i vannet nedenfor ♥

Her er et annet hus vi gikk forbi. Alt i alt vitnet Skudeneshavn om vakker Sørlandsidyll, men faktisk så er det Vestlandsidyll vi prater om her. Vakkert både sommer som vinter 😀

En liten tur litt opp i høyden ga oss en fin utsikt over idyllen.

Fiskeriindustrien har vært hjertet til Skudeneshavn i lange tider. Og om disse skipene har noe med fiskeri å gjøre kan jeg rett og slett ikke svare på, for der er kunnskapen min rimelig blank. Men de er i alle fall en del av bybildet.

Svaner finnes over alt, og disse her kom glidende i solnedgangen i håp om en liten matbit eller to 🙂

Koselig å vandre på et sånt flott sted, spesielt hånd i hånd. Roen senker seg, null stress, og bare avslapning ♥

 

 

#skudeneshavn #ferie #bebyggelse #idyll  

16 kommentarer

Siste innlegg