SOLNEDGANG PÅ LISTA FYR

Noe av det vakreste jeg vet i godvær, er solnedganger. Og soloppganger er jo også vakkert, men oftest er jeg ikke tidlig nok oppe til å få se det 🙂

Nå i påsken har vi jo hatt drømmeværet, det har vært ubeskrivelig herlig. Jeg feirer ikke noen fjellpåske som mange andre gjør, men tar gjerne turen til Farsund og hytta som broren min har overtatt.

Vi har vært mye ute denne påsken. Mye på tur. Og vi har passet på å nyte solen til siste stråle.

Det ble en tur til Lista Fyr, for å se på, og fotografere solnedgangen en av kveldene.
Sånt elsker jeg ♥

Vi var en hel gjeng ungdommer og voksne som tok turen til Lista Fyr for å se solnedgangen. Og det var et vakkert skue ♥ Dessverre har jeg ikke utstyr som får fyret til å se bent ut, for det er jo faktisk det irl, bent 🙂 Men på bildene ser det ut som det heller mot solen 🙂

Solen glødet ordentlig denne kvelden, før den gikk ned i horisonten.

Utrolig at himmelen kan bli så fargerik. Man kan bli ganske salig av å se på 🙂

Dette siste bildet her er knipset av min nevø, Thomas Gaudland. Det var et knips i et ubevoktet øyeblikk med hans eget fotoutstyr, og jeg synes det ble veldig stemningsfullt og pent ♥

Jeg håper nå fremover å få se flere solnedganger her i mitt hjemlige distrikt også. Da blir det noen strandturer på meg etterhvert 🙂

Hvilken tid på en solrik dag liker du best?

 

 

#solnedgang #listafyr #lista #farsund #påskeferie

 

12 kommentarer
    1. Sol som går opp eller ned i horisonten er vakkert ja..ser nok flest solnedganger jeg også :)) Så flott det var ved det fyret..og bildene ble jo bare heeeelt nydelige :))Klem<3

    2. Nyyydelig!! og jeg elsker solnedganger! er helt magisk! Det siste bildet er helt herlig! og som du sier…stemningsfylt..Ha en god kveld!

    3. annebe: Ja, er rart med det, soloppgangene er fryktelig tidlige den fine årstiden 🙂 Er flott å bare nyte en vakker solnedgang <3
      Klem <3

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja, den er vakker solen midt om dagen også 🙂 Her har vi gode forhold for solnedgangen med de flotte strendene, men helt klart, dagssolen er nok den aller beste, uansett 🙂

    5. Jernbanefrua..: Takk for det 🙂
      Soloppgangene er litt tidlige liksom, jo lenger ut i våren og sommeren vi kommer 🙂 Så da får solnedgangene nytes ekstra mye 🙂

    6. Margrethe: Tusen takk 🙂
      Ja, jeg tenkte tanken faktisk, at du sikkert er blant dem som får med deg litt av hvert 🙂 Heldig <3
      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg