LITT MER STRAND FRA DET BLIDE PÅSKE-SØRLAND

I påsken fikk vi til et par strandturer, og den ene var en “foto-tur”.
Meg og ene nevøen min ville ut på foto, og Pål og min datter ble også med, og så klart fotograferte de også litt 😉

Bildene her i innlegget er mine, bare sånn til info 🙂

Et tett skogbelte er sirlig plantet mellom parkeringen og stranden.

Jeg husker ikke hva stranden heter, men den er en del av Kyststien i alle fall 🙂

Det var et litt variert strandlandskap, med partier med stein som var skyldt opp på land.

Det så rett og slett ut som mange små sopper som vokste ut av sanden 😀

Det var en liten stund før solnedgang, så skyggene ble lange, og ga et litt gyllent lysskjær, og fin lyssetting til vannet som slo dovent opp på stranden.

Dette var en fin liten fototur, og vi koste oss mens vi var der. Litt kaldt, men ellers bra 🙂

Lenge siden jeg har vært på fototur, så det var jammen på tide 😀

 

 

#foto #strandliv #strand #detblidesørland #sørlandet #solnedgang  

 

18 kommentarer

Siste innlegg