EN LITEN PÅMINNELSE OM FOTOKONKURRANSEN

Hei hei alle sammen.

Litt travle dager her for øyeblikket, pluss hodepine og feber, så titter såvidt innom for å minne om fotokonkurransen, hvor fristen er i kveld 🙂
Har du ikke funnet noe motiv å knipse, så har du kanskje noe i fotoarkivet fra i fjor, eller tidligere år, du kan delta med det også 🙂

Du kan lese mer detaljer ved å klikke på bildet under 🙂

Så ønsker jeg dere alle en flott dag videre. Håper solen skinner og alle er glade ♥

Lykke til i konkurransen dere som allerede er med, og dere som blir med frem til fristen går ut ♥

 

#konkurranse #foto #fotokonkurranse 

12 kommentarer
    1. Prøvde å sende et bilde sånn på tampen…
      Tatt i helgen som jeg var “på din side “av landet….
      Håper hodepine og feber er bare et lite blaff og ikke blir værende hos deg. God fullfart bedring!

    2. Uppps klokka er nå snart halv 9 og jeg harjo helt glemt dette…sender et bildet på mail nå..så får du ta det med om du vil..eller ikke…ble jo litt for sen….sorry…..God bedring til deg! klem

    3. natheless: Ja, her er dagene veldig opp og ned 🙂 Og da er det kjekt å skape seg noen gleder. Og for meg er fotokonkurransen en glede 🙂 Kjekt å se alle de fine bildene 🙂 Klem 🙂

    4. maiken: Kjekt at du er med i konkurransen 🙂 Og artig at det er tatt på min kant 🙂

      Hodepine er noe som kommer og går. Noen ganger tungt og lenge, andre ganger lettere og kortere. Men blir ganske sliten av det ja.

      Nå er jeg bare sliten, ikke hodepine, så den gikk i alle fall bort, enn så lenge 🙂

    5. Toini: Hihi…siden jeg ikke satt hjemme og voktet på tidspunktet, gjorde det ikke noe om det gikk noen minutter over. Kjekt du er med 😀
      Og tusen takk. Det er alltid noe….enten det ene eller det andre 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg