BIDRAGENE TIL GLIMT AV VÅR

Det kom inn mange fine bilder til fotokonkurransen Glimt av vår 😀 Hele 13 bidrag. Og det synes jeg er utrolig kjekt 😀

Nå er det på tide å presentere alle de flotte bildene. Det har jeg gledet meg til, som en liten unge 😉

Så mange flotte bilder, men kun ett bilde kan vinne.
Den avgjørelsen har ikke jeg lyst å ta alene, så derfor er det dere som er innom og kikker her, som avgir stemme til hvilket bilde som er favoritten.

Stemmegivingen skal være ærlig og redelig. Du kan avgi kun en stemme. Det kan du gjøre i kommentarfeltet under her, på epost ([email protected] (mrk mld. “min stemme går til”)) eller i kommentarfeltet under linken til dette innlegget på Facebook 🙂 Det er selvsagt ikke god sport i å stemme på eget bilde, men veldig kjekt om du vil stemme på en av konkurrentene om du er med i stemmegivingen 🙂
Få gjerne med andre du kjenner også til å komme innom og stemme 🙂
Fristen for å stemme er fredag 4. mai kl. 22.00.
Vinneren annonseres lørdag 5. mai 🙂

Vinneren vil få en liten oppmerksomhet fra meg når det hele er over 🙂

Her er bidragene, finn din favoritt, og avgi din stemme 😀


1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

7.

 

8.

 

9.

 

10.

 

11.

 

12.

 

13.

 

Lykke til ♥

 

#konkurranse #bidrag #fotokonkurranse #vårbilder  

44 kommentarer

Siste innlegg