VINNEREN AV FOTOKONKURRANSEN GLIMT AV VÅR

Da har dagen kommet, hvor det skal kåres en vinner av fotokonkurransen.

Det kom inn så mange fine bilder, og mange var med og stemte. Våren har kommet, det kan vi vel si nå 🙂

Mange av bidragene var innslag fra vår flotte fauna. Mens noen av bidragene var vårlige opplevelser. Alt i alt en fin bukett bilder som priser våren.

Oftest, når det kommer så mange bilder inn som hele 13, så viser en avstemming at smaken er nesten like forskjellig som antallet bilder. Nesten alle bildene fikk stemme, mens noen få skilte seg litt ekstra ut.

På ett tidspunkt var det hele 3 bilder i ledelsen med like mange stemmer hver. Men så kom et stemmerush, og ting endret seg litt. Da var det ett av bildene som bevarte sin ledelse, med en ny konkurrent med likt antall stemmer.

Og det var da det begynte å bli vanskelig for meg!

For jeg har jo ingen planer om å stemme. Jeg vet jo hvem alle er, og da blir det jo ikke med de samme forutsetningene.

Så da begynte jeg å gruble på hvordan jeg best skulle gjøre dette?

Løsningen kom i form av en

Det ene bildet fikk partall, det andre fikk oddetall. Og jeg valgte å kaste terningen 3 ganger for å få en vinner.
Og vinneren hadde fått utdelt partall som sin vinnerlykke. Terningen kastet først 4, deretter 2, og til slutt 1. Dermed var det partall som ble vinneren 🙂

Vinneren bidrar med et bilde fra vår vårlige fauna ♥

Dette er bildet, og annebe.blogg.no er vinneren 🙂
Gratulerer så mye

Et nydelig bilde, litt dempet, og med vakre farger, en absolutt fortjent seier 🙂

En liten oppmerksomhet vil komme i posten til deg om ikke så lenge 🙂

Men så vil jeg jo si det, at alle i konkurransen er vinnere. Alle hadde med vårglimt av forskjellig slag. Og alle valgte å delta. Dermed er alle i mine øyne vinnere 🙂

Tusen takk for en flott deltakelse. Det har vært en stor glede å få se så mange fine bilder, få lov til å presentere dem, og være med på engasjementet.
Det gleder et snart 50 år ungt hjerte 😀

Så derfor vil jeg presentere alle igjen. Og denne gang med navn, og evt. bloggadresse.
Gratulerer alle sammen ♥


cathrineruth.blogg.no

 


dedicat.blogg.no

 


dvergpinschereimitthjerte.blogg.no

 


elevele.blogg.no

 


Vinneren annebe.blogg.no

 


utifriluft.blogg.no

 


natheless.blogg.no

 


fruensvilje.blogg.no

 


Grete Nordhagen (bloggløs)


maikensnattblogg.blogg.no

 


midtlivskrise.blogg.no

 


matogkakeoppskrifter.blogg.no

 


etdiktomdagen.blogg.no

 

All honnør til dere som har vært med. Det ville ikke blitt noen konkurranse uten deres deltakelse.
Tusen takk igjen 🙂

Nå gjenstår å gratulere, og å ønske dere alle en fortsatt strålende mai-helg ♥

 

 

#konkurranse #foto #fotokonkurranse #vår #vårbilder #vinner  

  

28 kommentarer

Siste innlegg