OSLOHELG OG BLOGGTREFF

Denne helgen har jeg gledet meg til en stund. For da skal jeg ut og reise 😀

Jeg skal ikke så veldig langt. Bare en 50 minutters flytur 🙂

Målet er Oslo, og bloggtreff 😀

På reisen tar jeg med meg kjæresten min, Pål ♥

Han blir ikke med på bloggtreffet, for da skal han gjøre andre ting mens jeg er der. Helgen er jo lenger enn bare noen få timer, så da skal vi kose oss med å kikke litt rundt. 
Planen er å få tatt en tur i Ekebergparken, og i botanisk hage. Og vi finner nok på andre ting i godværet også, hvis helsa oppfører seg 🙂
Vi skal også møte en av søstrene til Pål, som skal være i Oslo på helgetur samtidig med oss. Så det gleder jeg meg til.
Jeg har ikke møtt noen av Pål sin familie, foruten ungene hans da. Familien hans bor på Østlandet og i Sverige 🙂 Så denne helgen blir ekstra kjekk når jeg skal få møte litt av slekta 🙂

Så jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg veldig til helg. Og nå holder jeg på å pakke. Og det er uutholdelig varmt på soverommet mitt. Sikkert sånn ca. 40 grader. Så det er en svett jobb å finne frem klær og sånt.

Vi har hatt 33 grader på det varmeste utendørs her i dag. Det er jo helt fantastisk, og jeg nyter hvert eneste sekund, selv om jeg blir veldig tappet også. Men jeg har funnet ut at å ta en kjøretur med bilen hjelper på litt hvis jeg trenger pause, for der har jeg jo AC (aircondition).

Her er jeg på vei hjem fra kurs i dag. Og temperaturen er 30 grader. Det var veldig tungt.

Akkurat nå er utetemperaturen 26 grader. Det er ganske varmt når klokken tross alt nærmer seg 21. Men jeg håper jeg har klart å få litt gjennomtrekk sånn at soverommet ikke føles helt som en bakerovn når jeg nå må gå tilbake til pakkingen.

Jeg vil bare si at jeg gleder meg masse til lørdagen og bloggtreffet. Og gleder meg til å møte dere som skal være med. Det blir et absolutt høydepunkt 🙂

Ha en fin, varm og god kveld, så prates vi snart ♥
Klem

 

 

#bloggtreff #weekendtur #helgetur #reise #glede 

18 kommentarer
    1. Koselig innlegg 🙂 Skal dere være i Oslo hele helgen? Selv bor jeg kun 20 min unna. Jeg skal treffe ei litt tidligere, så kommer vi sammen til tigeren kl.13.00. Gleder meg masse til Indisk mat, da mye av det er veldig godt. Man får se hvor mye man orker å spise i varmen. Hyggelig å lese at du skal treffe slektninger av din Pål. Tenker at det også blir koselig. Gleder meg masse til å møte deg på lørdag 🙂 <3
      Du ser ut som ei virkelig snill og koselig dame. Fint bilde av deg 🙂

    2. Ja varmen er utmattende for mange…for meg også…Håper dere får en flott tur til Oslo…og du må kose deg masse! ha en god kveld! i varmen..

    3. poesimylife: Ja, vi blir hele helgen i Oslo 🙂 Det krever litt energi å reise, så da er det greit å kunne ta seg litt god tid. Vi ankommer i morgen sånn midt om dagen, og reiser hjem på søndags ettermiddag 🙂
      Det er litt kjekt å komme i lag med noen. Jeg har møtt Karidansen og Frodith før, så dem kjenner jeg, og gleder meg til å treffe flere 🙂
      Indisk er ikke min favorittmat, men absolutt mye spiselig der også 😀 Må nok innrømme at matlysten er litt sånn borte nå i varmen, men jeg forsøker å være fornuftig å få i meg litt mat likevel 🙂
      Det blir veldig koselig å treffe deg også. Synes hele gjengen, av dem jeg kjenner til, virker til å være en god gruppe mennesker som er lette å like. Så dette blir spennende <3

      Tusen takk <3

    4. Toini: Tusen takk for det 🙂 Ja, vi er jo ikke vant til så varmt så lenge, så det merkes for de fleste.
      Gode kvelden til deg også <3

    5. Lurt å kombinere bloggtreff i Oslo med litt andre opplevelser .. :)) Og ekstra fint i Oslo når det er sommer..selv om det som du også nevner kanskje er i varmeste laget..
      Gleder meg til å treffe deg og di andre jeg også..og fint det er på dagtid, som regel funker jeg best da :)) Kult bilde av deg med stilige solbriller :)) Klem ..og så snakkes vi snart <3<3

    6. annebe: Ja, storbyferie kan bli veldig tungt med sånne temperaturer som vi har nå, men vi har jo hatt det sånn i flere uker, så er jo på en måte litt vant til det nå. Vi har planlagt å oppsøke utendørsting, og så trekke oss inn i skyggen og ha mange pauser 🙂 Kjekt når man først er på tur, å være et par dager 🙂

      Det blir kjekt å treffest <3 En sjelden anledning, og kjekt at så mange kan være med 🙂
      Jeg fungerer også best tidlig på dagen. Jeg har fått høre det, at om kvelden så merkes det at jeg er "oppbrukt". Man merker stor forskjell om man har vært med meg hele dagen.

      Takk for det, jeg har solbrilledilla, så har noen par liggende på lur 😉 14 par sånn cirka 😉 Men disse er ganske nye, og sitter godt på nesen, så de har blitt en favoritt 😀

      Klem og gode natten til deg, så sees vi snart ja, ikke lenge igjen nå <3 <3

    7. Ha en kjempefin helg med masse opplevelser =) Skulle gjerne fått til å kommet jeg også, bor ikke rare timen unna – men andre ting var planlagt før, så får håpe det blir en neste gang =)) Kose dere masse, med alt sammen =)

    8. Jernbanefrua..: Tusen takk for det 🙂
      Ja, dumt at du ikke fikk til å være med, men man kan ikke få med seg alt heller. Kose deg med det du skal, viktigst det <3

    9. Tusen takk for et hyggelig treff 🙂
      Sangen min åååååååå nå går det gæli ble jo helt feil en slik dag. Alt var kun Tipp Topp. Masse hyggelige folk og meget god mat.
      Dette ga virkelig mersmak 🙂
      Ønsker deg og kjæresten en fin søndag, og god tur hjem til Sandnes <3

    10. Margrethe: Ja, jeg var jo allerede på plass da denne kommentaren kom inn 😀 Hadde en strålende fin helg i Oslo, og det var veldig kjekt å treffe deg <3

    11. poesimylife: Tusen takk til deg også. Ja, heldigvis gikk det ikke gæli 😉 Veldig kjekk opplevelse å møte alle sammen og bli bedre kjent 🙂

      En fin helg er over, og vi er vel hjemme igjen, med mange gode minner i minnebanken 🙂
      <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg