25 FOR 2. GANG

Hei alle sammen 🙂

Jeg er litt travel her om dagen. Og som kjent må jeg hvile mye og ofte.

Men saken er at jeg i morgen skal ha bursdagsfest. (Jeg har ikke bursdag i morgen, men det passet best sånn).

Og så er det jo sånn at når man lager til fest, så er det mye å gjøre.
Masse er delegert bort. Men det er jo litt på hjemmefronten også å gjøre. 

Heldigvis får jeg kjempegod hjelp av kjæresten min, og fra andre.

Vi blir 31 personer til bords, og så er jeg jo pirkete, og vil at alt skal være så fint og flott. Men jeg gjør det egentlig ganske enkelt og uformelt.

Lenge vurderte jeg om jeg skulle feire i det hele tatt? Men hvor mange ganger i livet fyller man 50?

Nettopp! 😉

Men som et søskenbarn av meg sa: “Fortvil ikke kjære kusine, du fyller bare 25 for andre gang.”

Og det er jo absolutt noe i det. Så da blir det ikke noe mer stor-feiring igjen før jeg fyller 25 for 3. gang, eller på min 75 årsdag, for å være helt korrekt. Og det er lenge til det 😀

Jeg har bare skumlest overskriftene de siste dagene her inne i bloggen, så vet dere det 🙂 Er ikke tid til noe mer. Men snart roer det seg, og jeg kan igjen sette meg ned og kose meg med en liten blogg-lesestund ♥

Og i mellomtiden ønsker jeg alle sammen en riktig GOD HELG ♥ 

 

 

 

#bursdagsfeiring #forberedelser #godhelg

22 kommentarer
    1. Kos deg i morgen🌷. Du skal nyte dagen – så husk å slappe av sammen med gjestene – ikke bare varte opp! Jeg er på plass hos Søta Bror!😊

    2. ja du blir 50 jeg blir 55 var det ikke du og eg som hadde samme dag? den 21 :=) men jeg har ingen planer om å be inn til fest,da jeg var 50 hadde jeg fest,det får holde :=) blir nok kjekt i helgen

    3. karidansen: Det ble en fin dag, litt slitsom, men det var nok Pål som jobbet mest. Han sto på og var bare helt perfekt, og jeg koste meg masse, både med ham og med gjestene 🙂
      Håper du koste deg på andre siden av grensa 🙂

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja, det stemmer jo det, vi har bursdag samme dag du og jeg 🙂 Bursdagstvillinger <3 Blir nok en stund til jeg inviterer til fest igjen ja. Det var slitsomt, men også veldig kjekt 😀

    5. Etdiktomdagen: Ja, det er er jeg helt enig med deg i, og derfor valgte jeg å slå på stortromma denne gangen. Det hører jo til sjeldenhetene 🙂 Det ble en kos feiring <3

    6. annebe: Positivt påfyll ble det, men verre med det fysiske 😉 Har vært dårlig i flere dager nå, men i dag føler jeg meg bedre. Så nå blir det tur i regnværet er planen 🙂

      Stor klem til deg også, og snart er det helg igjen <3

    7. maiken:Hmm…ja, kanskje du har rett <3
      Hadde jeg bare orket 😉
      Jeg og sønnen min fyller året med noen dagers mellomrom, så når vi feirer ham, tar vi med meg også i samme slengen 😀 Men det blir jo alltid ham det handler om uansett 😀 <3

    8. natheless: Ja, jeg skal nyte minnene. For feiringen går fort, og da er det kjekt med minner i etterkant 🙂 Koste meg masse 😀
      Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg