KJENTFOLK I BY’N

Osloturen for noen uker siden bød på mange kjekke opplevelser i tillegg til det utrolig flotte været 😀

En av opplevelsene var jo bloggtreffet, som jeg virkelig koste meg på ♥

En annen var å treffe igjen en god venninne ♥

~ Karidansen ~

Vi møttes første gang for flere år siden, i Oslo, og siden det har vi besøkt hverandre, vi har vært i Syden samtidig, og nå ble det jo bloggtreff, som hun var med og arrangerte. Så da benyttet vi anledningen til å møtes også etter bloggtreffet.
 

Jeg og Pål skulle ut og spise, og selvsagt ville vi ha med Kari, som bodde på samme hotellet som oss, og som det var kjekt å treffe igjen.

Sammen besluttet vi at vi skulle gå på Grilleriet.

På veien dit, og mens vi var der, og da vi gikk derfra, hadde vi mye å prate om. Det blir jo sånn når man ikke møtes så ofte. Selv om vi leser hverandres blogger jevnt og trutt. Det er jo alle tingene mellom linjene vi da finner å prate om 🙂

Naturligvis må det knipses litt. Og selfier begynner vi jo å få skikkelig taket på etterhvert, så her ble vi snikfotografert mens vi utførte litt selfie-poseringer 🙂

Kvelden gikk fort i hyggelig lag. Etter et smakfullt måltid ruslet vi litt rundt i det varme kveldsværet, før vi etterhvert begynte å bevege oss mot hotellet igjen.

Det var en flott lørdagskveld.

Dagen etter møttes vi igjen, og denne gangen for å ta farvel.

Og da måtte vi jo til med flere selfier så klart 😀

Nå blir det nok en stund til neste treff, men vipps så er vi impulsive, og møtes igjen før man aner det.

Veldig koselig var det i alle fall å treffe denne flotte venninnen min igjen. Tar gjerne en reprise på det 😀

 

#bloggvenner #treff #møte #venninner #venner 

22 kommentarer
    1. Dere er noen flotte damer begge to 🙂 Jeg treffer nok Kari før deg tror jeg 😉 Snart til og med 😀 Koselige bilder av dere <3 klem

    2. Det hørtes veldig hyggelig ut. Og så var det et veldig nydelig bilde av dere begge i i starten.
      Gode venner får en aldri for mange av.

    3. Dette var koselig å lese!! Det er en dag og en kveld som jeg har fine minner fra. Følte meg absolutt ikke som det femte hjulet. 💚Leste innlegget ditt om 50-årslaget også! Det ble en minnerik dag og kveld. Vi må få til å møtes igjen – enten på sensommeren eller til høsten!😉💜

    4. frodith: Takk for det, flotte du <3
      Ja, tror nok du treffer Kari før meg 🙂 Jeg er ikke så tittgjengt på de trakter, så da går det litt lenger tid mellom hver gang 🙂
      Klem <3

    5. fruensvilje.blogg .no: Ja, det er faktisk noe av det jeg ikke forventet da jeg begynte å blogge for mange år siden, at jeg skulle få nye gode venner gjennom bloggen. Så det er jo absolutt en kjempebonus <3
      Det der med selfier er nok en øvelsessak ja, Og som med andre bilder man tar, handler det om utsnitt, lyssetting og vinkel 🙂 Men øvelse gjør mester <3

    6. dedicat: Jeg er også glad for det 🙂 Utvide horisonten litt, og ikke minst, utvide vennekretsen. Det er sånne ting som gir følelsen av å være rik 😀

    7. karidansen: Ja, det var en minnerik dag, og helg 🙂 Og du var jo heller ikke 5. hjulet, du var en del av 3-kløveret <3 Vi koste oss sammen med deg, og ville ikke hatt noe annerledes 🙂
      Ja, 50-årslaget var en kjekk og minnerik affære det også 😀 Har mye å være glad for jeg <3
      Helt klart, vi må ikke drøye for lenge før vi møtes igjen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg