2 PAKKER I POSTEN – DA BLIR DAGENE GODE

Postkassen er ikke den mest spennende tingen å utforske nå til dags. Det kommer som regel bare regninger der likevel.
Før i tiden hadde jeg en drøss med brevvenner verden over, og da var det alltid noe spennende i postkassen. Nå foregår jo det meste på internett, og det passer meg jo fint.

Men…. En gang i blant, dukker det likevel opp noe kjekt i postkassen 😀

F.eks. når jeg har vært med i konkurranser, og har blitt tilgodesett premie.

Jeg har vært enormt sliten og dårlig den siste tiden. Jeg kjemper for å mestre de enkleste ting i hverdagen. I tillegg til en ting til, som jeg ikke skal gnåle om igjen her og nå 😉

Og når jeg da har deltatt i noen bloggkonkurranser, og vunnet 2. premie og 3. premie, ja da er lykken gjort når premiene ankommer min postkasse 😀

For en liten tid tilbake kom premiene. Og det var rett og slett noe som reddet de tilsvarende dagene.

Den første premien som ankom, var fra Dedicat 🙂 Han hadde en konkurranse om ved, etter å ha gjort sine forberedelser for vinteren 🙂 I konkurransen vant jeg 3. premien. Og det er jo virkelig kjekt å få premie når det ikke engang var 1. premien. Så Dedicat er en Gentleman må jeg jammen si.

I pakken lå noe rosa, som viste seg å være en magebelteveske. Og det passer veldig godt til meg. For når jeg går tur (som jeg håper å gjøre mye mer av enn jeg har fått gjort i det siste), så går jeg av og til i klær uten lommer. Og da vil jo en sånn veske være midt i blinken til å ha med nøkler, evt. penger og ikke minst mobiltelefonen som teller skritt osv.
Tusen hjertelig takk for denne flotte premien. Den vil absolutt komme til nytte 😀

Neste gang det lå pakke i posten, var det fra Poesimylife (dessverre er ikke bloggen hennes å finne lenger).
Hun hadde arrangert en konkurranse om å gjenkjenne eventyr. Og der kom jeg på 2. plass 😀
Også hun var gavmild og sendte premie til flere enn kun 1. plassen 😀
Det satte jeg enormt pris på ♥

I denne pakken lå en listebok 🙂
Det er jo så populært nå, og selv har jeg kikket på en listebok som handler om forskjellige håndarbeidsprosjekter 🙂
Denne her er mer generell, og kan handle om alt mulig. Noe som jo gjør den veldig anvendelig.

Dette er også noe jeg vil få bruk for. Spesielt siden jeg har en tendens til å glemme mye. Da vil denne bli nyttig 😀
Tusen hjertelig takk for denne flotte gaven 🙂

To kjekke premier som lysnet tunge dager for meg. Det ga så klart mersmak.
Faktisk såpass mye mersmak at jeg har valgt å delta i en haug med konkurranser på Facebook også, og så har jeg spilt Lotto. Kanskje har jeg vinnerlykke nå for tiden? 😉
Tiden vil vise. Men uansett veldig kjekt når man vinner noe, for det gleder så veldig 🙂

Har du hatt vinnerlykke i det siste?
Kunne du tenke deg å delta i en ny fotokonkurranse som jeg har planer om?

 

 

#konkurranser #premier #gaver #post  

22 kommentarer
    1. Så fine og praktiske gaver / premier :-)) Tenker de blir kjekke å bruke. Ser Poesi er borte jeg også, det var leit å finne ut :-/ Håper du har hatt en finfin helg Ewa, og at kommende uke blir god 🙂

    2. Så flotte gaver! og så heldig du har vært..jeg har ingen vinnerlykke…men er så vant til det….så jeg gidder ikke spille lotto…hihih..Trist å høre at du er i en dårlig periode, og håper den gir seg snart…Poesy har da blogg enda hun?!? Tror hun bare er litt mindre aktiv pga flytting..men skal ikke si det sikkert…Håper du får en god ny uke!

    3. Gratulerer, så morro å vinne<3 Trist å lese at formen er dårlig, ønsker deg god bedring:) å kjempe om å mestre de små tingene er ingen god følelse, så jeg håper dette går over snart<3 ønsker deg en fin mandag:)

    4. Jernbanefrua..: Ja, det var kjekt med litt ting som jeg trengte men ikke kom på å skaffe selv 😀
      Ja, leit hun er borte. Vi kan jo håpe at hun kommer tilbake 🙂
      Jeg har hatt en fin og rolig helg, og satser alt på at uken blir god. Og samme til deg <3

    5. Ligaya: Ja, var kjekt det 🙂

      Nei, bloggen hennes er plutselig borte. Klokken var litt over midnatt da jeg skulle besøke bloggen hennes, og da kommer det opp at bloggen ikke eksisterer lenger. Jeg var innom forleden dag og leste. Nå er den borte. I alle fall når jeg forsøker å gå inn.

    6. frodith: Så kjekt når man vinner noe en gang i blant 🙂 Gratulerer med premien hos Dedicat. Du er jo selv flink til å engasjere og dele ut premier <3
      En fin mandag til deg også, og en god uke <3

    7. Toini: Ja, det var kjempefine gaver. Elsket dem 😀
      Hehe, er vel ikke så lett å vinne så mye i lotto nei. Har ikke pleid å ha lykke der jeg heller. Men spiller så sjelden. En gang eller to i året kanskje 😉 Jeg vant forresten 250,- på skrapelodd også her en dag. Så må utnytte sjansen når den byr seg 😉

      Ja, perioden er tung og også smertefull. Men skal til legen denne uken, så håper at noe kan ordne seg litt da 🙂

      Nei, bloggen hennes eksisterer ikke lenger får jeg opp når jeg klikker meg inn på hennes side. Men det kan jo hende hun kommer tilbake igjen når hverdagen faller til ro igjen 🙂

      Ønsker deg også en fin uke 🙂

    8. Orkidedatter: Tusen takk for det <3

      Det er ingen drømmesituasjon med dårlig form nei, så håper at jeg snart kommer inn i en bedre periode. Har vart litt lenge denne dårlige perioden da. Så jeg må ta en dag om gangen 🙂

      Ønsker deg også en fin mandag og en god uke <3

    9. fruensvilje.blogg .no: Tusen takk for det. Veldig kjekt å vinne noe 😀
      Jeg satser også på bedre dager snart. Skal til legen mot slutten av uken, så håper han kan hjelpe meg med noe i alle fall 🙂

      Kjekt du har lyst å være med når jeg lager ny konkurranse 🙂 Er jo litt sånn at jeg da får et positivt fokus når jeg lager til konkurranse, så kanskje dagene mine blir litt lysere en stund 🙂

      Ha en flott mandag 😀

    10. Artig med konkurranser av og til og sine fotokonkurranser blir jeg gjerne med på. Gratulerer med fine gevinster! Ha en glad kveld. Klem fra meg 🙂

    11. Så flotte premier 😀 Har faktisk vurdert å kjøpe et slik magebelte/veske selv, men de jeg har funnet syns jeg er litt dyre, så jeg har ikke kommet så langt 🙂
      Jeg spilte på Vikinglott forrige uke, og da vant jeg 60 kroner. Og så spilte jeg på Euro jackpot på fredag og da vant jeg 120 kr, og på lørdag vant jeg 45 kroner på lotto. Ha ha.. Hadde ikke gjort noe å vunnet en av de store premiene også altså 😉 Har tippet vikinglotto på onsdag igjen, så får vi se hvordan det går 🙂 Litt spenning i hverdagen 🙂

    12. Koselig å få premier i posten! Og disse var jo midt i blinken! Jeg fikk jo også premie av Dedicat….. det er nok det eneste jeg har vunnet i det siste! Og – ja, jeg vil VELDIG gjerne være med i en fotokonkurranse 🙂

    13. Så hyggelig. Man trenger små lyspunkter i hverdagen og oftest er det de små tingene som stråler. Jeg har ikke vinnerlykke og vinner sjelden, men det betyr ikke at det ikke er moro med konkuranser.
      Så om du lager fotokonkuranse igjen, er det nok store muligheter for at jeg slenger meg med.
      Ønsker deg en god tirsdag! Klemmmmm <3

    14. natheless: Ja, det er veldig kjekt med konkurranser 🙂 Og kjekt du er med 🙂
      Tusen takk 🙂
      En fin dag til deg, og god klem fra meg 🙂

    15. Elevele: Ja, disse premiene var veldig fine, og den magevesken er jo genial 🙂 Ja, de er muligens dyre sånn til vanlig.

      Hehe, du har jo vunnet litt du også da ja 🙂 Jeg vant nylig 250 kroner på skrapelodd. Det er kjekt det også. Jeg vekslet inn til 4 nye skrapelodd og resten i penger. Men vant ikke noe på de nye skrapeloddene 🙂

      Litt spenning i hverdagen må vi unne oss 😀

    16. Margrethe: Veldig kjekt med konkurranser og en liten premie en gang i blant. Det er litt koseligere å få det i posten enn alle regningene 🙂

      Kjekt du er med i konkurransen min. Spennende med mange fine bidrag 🙂

    17. Ei_heks: Ja, det er jammen samt som du sier, man trenger små lyspunkter i hverdagen. Jeg har i alle fall kost meg med premiene jeg fikk 😀

      Håper du får til å bli med i konkurransen jeg nå har gående. Enda noen dager igjen til fristen går ut 🙂

      En fin uke ønskes deg 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg