HER ER ALLE BIDRAGENE TIL FOTOKONKURRANSEN KONTRASTER

Endelig 😀

Endelig får jeg presentere alle de flotte bidragene til fotokonkurransen Kontraster.

Dette var virkelig gøy. Hele 16 deltakere er det i konkurransen denne gangen. Det er ny rekord i konkurransesammenheng i min blogg. Jeg fryder meg 😀

Deltakerbildene er varierte og flotte. Og deltakerne selv kommer fra fjern og nær, noen blogger, andre blogger ikke.

Før jeg presenterer alle bildene kommer litt info her:

Hvert bilde har fått utdelt et nummer som står under bildet.

Du kan stemme på ett bilde ved å skrive nummeret på bildet i kommentarfeltet under her, eller i kommentarfeltet på Facebook (for de som foretrekker det).

Du har kun lov å stemme på ett bilde.

Er du selv deltaker er din stemme også gull verdt. Men vær sporty og ikke stem på ditt eget bilde 🙂

Fristen for å stemme går ut mandag 1. oktober kl. 18.00.
Etter det vil vinneren bli presentert på behørig vis samme kveld 😀

Så er det klart, her er bidragene. Finn din favoritt og avgi din stemme 😀

 


1.

 

cof
2.

 


3.

 


4.

 


5.

 


6.

 


7.

 


8.

 


9.

 


10.

 


11.

 


12.

 

dav
13.

 


14.

 


15.

 


16.

 

Da er det bare å stemme ivei. Og til dere som eier bildene her: Masse lykke til ♥

 

#fotokonkurranebidrag #fotokonkurranse #bidrag #foto #konkurranse #avstemming  

 

17 kommentarer
    1. Jeg synes det var masse flott her, og mye som er fint i seg SELV. Men den jeg synes nailer ordet KONTRASTER best var enten 3, 6 eller 7. Men hjertet mitt falt litt ekstra for nummer 7, så det blir DET bildet 🙂 Flott at du arrangerer Eva 🙂

    2. Wow! Her var det mange flotte bilder! Jeg falt pladask for nr 7…Vakker!! 😉 Så flott du har ordnet bildene i kollasjen også…herlig!

    3. Hei!
      Så mange flotte bidrag!
      Jeg rakk ikke være med denne gangen :-/
      Bilde nr 13 og Bilde nr 7 var mine favoritter her 🙂
      Men om jeg må velge så blir det bilde nr 13 :_D

    4. Jeg velger nummer 2. Fordi jeg kjenner historien bak bildet og det lever virkelig opp til oppgaven.
      Nummer 3 og 7 delte annenplassen, men det var mange fantastiske bilder.
      Hadde tenkt å delta, men det var kreativ stopp i hodet mitt. 😀 😀 😀
      Nå fikk jeg plutselig ideer til flere. 😉

    5. Jeg stemmer nr. 3. Det var det som gav meg mest. Titta innom i stad. Gikk 11300 skritt og tenkte…..det ble nr. 3 🙂 Utrolig masse fine bidrag….heier på alle jeg….men du måtte ha et nr…..og det ble nr. 3.

    6. Jeg falt for bilde nr 3 med en gang jeg så det, før jeg hadde sett alle de andre. Så selv om det var mange flotte kontraster under også faller min stemme på nr 3.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg