1. Jeg trykka på følgerknappen din på bloglovin tidligere i dag, så følger deg 😉 Trykk gjerne på min der inne og følg meg 😀

    2. Ja det er lurt…jeg har laget meg min egen lille oppgang…så jeg har dere flotte følgere i oppgangen min…Er nok snart din tur også ja…og jeg begynner å få dreisen på det nye…men ting tar tid…Lykke til, og jeg har deg på listen min på bloglovin.no!

    3. Ja nå har jeg også fått mail om flytting…………… men jeg tar det som det kommer på det nye – og tenker det blir greit når jeg får oversikten 🙂 Orker ikke flere sider enn høyst nødvendig og jeg finner dere etter hvert og dere finner meg etter hvert – håper jeg!!! klem

    4. Søtmonsen ): Jeg fikk opp en html kode som jeg skulle lime inn i en ny post. Men først måtte jeg omgjøre innlegget til html. Det gjør du under ruta du skriver innlegget i….til høyre like under ruta står det HTML av/på. Velg den, og lim inn koden, og når du er ferdig med innlegget, poster du det, og da ble i alle fall min blogg med. Husker ikke om jeg måtte gjøre noe i blogglovinsiden etterpå…men tror det bare var sånn….. Det gikk litt fort her, og plutselig var det liksom ordnet 😉
      Håper du finner ut av det 🙂

    5. Aina: Jeg visste ikke at jeg hadde noen følgerknapp, og når jeg studerer min egen blogg, kan jeg ikke finne den 😉 Men jeg ser at du følger meg når jeg er inne i bloglovin, så det er jo hyggelig. Og jeg følger nå deg også der <3

    6. dedicat: Regner med du blir tvangsflyttet du også snart. Jeg har fått epost om flyttingen, så nå er det vel bare et tidsspørsmål 😀 Grugleder meg, kan man vel pent si 🙂

    7. Ligaya: Nei, du trenger ikke å lage egen blogg. Du innfører bare bloggen du allerede har inn dit, så vil det fungere litt som det allerede gjøre her inne, at du følger dem du vil følge, og får opp en feed. For når du blir flyttet i endringene hos blogg.no, så mister du feeden og følgerene, men med bloglovin som en ekstra plattform, så kan du følge hvem du vil, og alle kan også følge deg 🙂

    8. MJmettejosteinsdatter: Ja, det kan jammen bli litt mye, det er jeg helt enig i 🙂 Nå har jeg funnet ut av det, og jammen var det ikke særlig vanskelig. Jeg har begynt å følge deg der 😉 Så det vil jo bli den nye feeden min etterhvert 🙂

    9. Toini: Ingen dum idé med oppgangen din <3 Kjekt å få lov til å være der å følge deg 🙂 Og bloglovin har jeg også funnet ut av nå. Får fylle ut profilen min der litt bedre etterhvert 🙂 Men fant deg, og følger deg der også 😀

    10. Janne: Ja, bloggerne blir flyttet i puljer nå. Du vil få en epost når det nærmer seg. Det flyttes til wordpress, og der er ikke noen feed over dem man vil følge, derfor henger mange seg på bloglovin i tillegg, for der legger man inn sin egen blogg, og får følgere og kan følge dem man vil, med en fin oversikt og det hele 🙂

    11. natheless: Hmm….jeg er her fortsatt…kan fortsatt se feeden, noe de som er flyttet ikke kan. Men regner med flyttingen skjer om kort tid siden jeg har fått eposten 🙂
      Jeg får nyte tiden her inne godt til da 🙂
      Veldig greit med bloglovin, da kan jeg følge med som før 🙂
      Klemmer 🙂

    12. Håperdet blir min tur også snart og er greit å lese alle kommentarer og tips om det nye så håper jeg med litt hjelp også kommer meg over når den tid kommer. Du er veldig flink å forklare, rene læreren!

    13. maiken: Ja, det er sånt jeg også kommer meg frem her i denne verdenen, ved å lese kommentarene og suge til meg andres erfaringer 🙂
      Tusen takk, jammen kos at jeg klarer å forklare forståelig 🙂
      Bloglovin kan du få deg med det samme, uavhengig av hvilken blogg det er snakk om. Du linker bloggen din inn dit.
      Flyttingen er en annen historie, og handler om at blogg.no flytter til wordpress. Og det er jo det som har frustrert så mange. Siden feeden og følgere forsvinner der. Og derfor finnes bloglovin, sånn at man kan følge akkurat de bloggene man vil, og får oppdatering på absolutt alle dem vi følger, sånn som vi har gjort lenge her inne, og som nå forsvinner herfra.
      Jeg følger deg allerede på bloglovin 😉 Jeg fant bloggen din da jeg søkte 🙂 Og min lå visst også der. Men når jeg i tillegg har “meldt meg inn”, så får jeg opp mange kjekke oppdateringer som jeg ikke har fått mulighet til før 🙂

      Lykke til når det blir din tur…jeg venter fortsatt på flyttingen, men har jo fått eposten, så da skjer det nok snarlig 🙂

    14. Orkidedatter: Ja, vi finner ut av det 🙂 De fleste andre ser ut til å ha funnet ut av det, så da gjør vi det også <3
      Det er nok like før nå tenker jeg 🙂
      En fin dag til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg