2 GODE VENNER

Nala og Leia har blitt gode venner.
Det er jo aldri noen garanti når man får seg et nytt kjæledyr i tillegg til det ene man har, at de skal gå sammen og finne en god tone. Men disse to pusekattene har det gått veldig godt med ♥♥

Nå finner vi dem ofte sammen når de hviler sammen. Og det er en glede å se. Nala som er eldst, har tatt på seg oppgaven som reservemamma/adoptivsøster.

De slåss og leker en del også. Og det kan virke litt røft av og til, men når vi studerer dem, så ser vi at de bytter på å erte hverandre. Og i neste øyeblikk kan vi finne dem hvilende side om side i fredelig harmoni.
De er en fin duo de to, rett og slett 2 gode venner, og en glede å ha i hus ♥♥

Det er fint med kjæledyr. Og selv om jeg er allergisk, så går det bra med disse to, bare jeg passer på å vaske hendene hver gang jeg har vært borti dem. Og skulle jeg måtte ta et valg, så ville jeg beholdt dem for den mentale helsen sin skyld. Det er noe helt spesielt og en god trøst med kjæledyr. Jeg mener det er sunt. Det er et ansvar, men med katt er det ikke så travelt og hektisk, siden de er ganske selvstendige dyr. Så da passer det godt for meg med min helse, sånn bortsett fra allergien da. Men igjen, så lenge jeg er forsiktig, og vasker meg ofte, så merker jeg ikke så mye til allergien, annet enn at jeg kan bli litt tett i nesen. Utenom det så er det alltid kjekt å få kos og varme fra sånne små og myke venner ♥

Liker du dyr, og har du kjæledyr selv?

8 kommentarer
    1. Jeg hadde katt før, men hun ble påkjørt. Det var trist og vil.ikke oppleve smerten igjen. Jeg klarer vel meg uten kjæledyr:)

      1. Huff så leit å høre. Min forrige katt forsvant, så regner med den sikkert også har blitt påkjørt.
        Så er det jo bra da, at du har din mann, så går det bra uten katt 🙂

    2. Å så bra at de har blitt perlevenner! Jeg er glad I dyr, spesielt hunder … ønsker meg veldig en hund etterhvert! Inntil videre har jeg akvariefisk, hihi…..😘😘

      1. Ja, hunder er fine….på avstand 😉 Jeg er redd for hunder. Har hatt et par dårlige erfaringer for mange år siden. Men de er veldig fine, og menneskets beste venn sies det.
        Akvariefisk er jo også fint. Fin dekorasjon. Jeg skulle gjerne hatt det jeg også, men tror jeg har nok med de to kattene ♥

    3. Så herlig. Katter kan jo være sære og skikkelig ego. Har hatt både katter og hunder, men nå er det bare oss to under dette tak. 🤗

      1. Ja, katter kan være rimelig egenrådige, men de er nå fine også 🙂 Vi hadde hund da jeg var liten. Men i ungdomstiden min hadde jeg noen dårlige erfaringer med ukjente hunder, og etter det har frykten sittet i meg. Men fine er de, på avstand 🙂
        Dere har hverandre, og det er det viktigste synes jeg ♥

    4. Kjempefine og nydelige bilder av godpusene 😍😍

      Det å ha kjæledyr er helt magisk, og jeg er selv fasinert av kattene sin måte å være på. Kaller meg selv en crazy cat lady 😂😂

      Vokste selv opp med hund jeg også, og har dårlig erfaring av hund. Derfor er jeg livredd hund i dag. Kjenner jeg stivner is når jeg ser en hund i nærheten.

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Hehe….crazy cat lady ♥ Jeg er vel den nye kattedamen på Hana 😉 Det var ei her for mange år siden, som hadde huset fullt av katter. Nå har jo jeg bare to da, og det blir ikke flere, for de skal jo tas godt vare på også, og da er det nok med 2 for min del i alle fall 🙂
        Katter er fine dyr synes jeg, så jeg klarer meg ikke uten dem. Leit med sånne dårlige erfaringer med hunder. Så der er vi like da, redd for hunder. Men du vet, noen er jo redde for katter også.
        Klem og fine mandagskvelden til deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg