51 ER ET FINT TALL

I dag har vært en god dag. Og det er den fortsatt ♥

Det er min bursdag 🙂

Det er ikke sånn at jeg pleier å rope det ut til alle og enhver, men jeg passer på å minne mine nærmeste på denne dagen i god tid 😉 Men jeg tror faktisk ikke noen av dem ville glemt den uansett 🙂

Jeg har selv blitt ganske så glemsk, så jeg ville absolutt forstått det om dagen ble glemt.

Jeg pleier også å si for meg selv, at nå har jeg jammen overlevd ett år til! Og det føles av og til som en bragd.

Og her sitter jeg, og kan si at jeg nå har rundet 51. Og 51 er et fint tall, jeg tror jeg vil trives veldig godt med det 😀

Det er mange som husker dagen min sånn egentlig. Det kan vi takke Facebook for. For der inne har jeg fått langt over 100 gratulasjoner. Jeg vet ikke hvor langt over, for jeg har ikke vært inne og tittet enda. Jeg skal ta dem for meg nå etterpå, og takke hver og en, og håpe at jeg ikke glemmer noen. Og jeg sier det her også for sikkerhetsskyld, tusen hjertelig takk for alle gratulasjonene, jeg føler meg beæret ♥

Også her inne i bloggen har det strømmet på med gratulasjoner, tusen hjertelig takk for det ♥
Og i tillegg er noen av mine bloggvenner så flinke og hjertefølte at de har skrevet egne innlegg og gratulert meg der. Det er utrolig fint gjort, og jeg blir rørt til tårer ♥ Jeg har lest to innlegg. Vet ikke om det er flere, for jeg har ikke nådd å lese så mye blogg i dag. Men de to jeg har lest er Frodith og Karidansen sine ♥ Helt nydelige begge to ♥ Klikk på navnene, så kan du lese dem du også 🙂 Tusen takk til dere to flotte damene, dere er gull altså ♥

En link til må jeg få med, for det er ei til som har bursdag i dag, som jeg liker veldig godt å lese hos, og som jeg også har møtt, og det er Fruensvilje. Vi er bursdagstvillinger, men ikke født det samme året ♥ Gratulerer så mye til deg Connie ♥

 

Dagen min i dag begynte litt dårlig egentlig, for jeg hadde en begynnende hodepine, som tegnet til å bli ganske kraftig. Men heldigvis hadde jeg en halvliter Redbull stående i kjøleskapet til påkommende tilfeller, så den valgte jeg å drikke grådig. Og når det bare var et par munnfuller igjen så var det akkurat som at noen trykket på en knapp, og vips forsvant hodepinen brått. En utrolig herlig følelse ♥
Og da kunne endelig dagen min begynne 🙂

Jeg fikk besøk av Daniel og Amalie, mine to flotte barn ♥ Og de hadde gaver med til mammaen sin ♥
Jeg visste de skulle komme, og jeg gledet meg til det 🙂 For egentlig skal vi feire på kommende søndag. Da er min bror og hans familie også invitert, og Pål og ungene hans. Da skal vi feire både meg og Daniel. Daniel fyller 23 i uken som kommer. Men en liten feiring på selve dagen er jammen heller ikke ille 😉

Pål skulle også komme i dag, men han ble kraftig forsinket, og kom litt senere.

 

I gave fra ungene fikk jeg en oppladbar støvsuger til å ha på kjøkkenet. Jeg har en fra før av, men ønsket meg en ny da den andre begynner å dra på årene og ikke har samme effekt lenger. Og jammen hadde de kjøpt en flott en som jeg skal få god bruk for ♥ Fin farge hadde den også synes jeg 🙂
I tillegg fikk jeg to hvitvinsglass i EvaSolo serien jeg samler på. Glassene heter Riesling. Jeg elsker denne serien med glass, da de har skrå kant, og det gjør dem jo litt iøynefallende. Jeg gleder meg til å innvie disse glassene. Jeg har 3 fra før av i rødvinsutgave 🙂 De er jammen flinke og hjertegode disse to gullene mine ♥ Tusen takk for gavene og besøket Daniel og Amalie ♥

Selvsagt hadde jeg forberedt litt servering til de skulle komme 🙂 Jeg hadde en gulerotkake fra forening dagen før. Den har en venninne av meg bakt, og den smakte nydelig ♥ Og så ble det litt pizzatwist som et litt salt alternativ, pluss frukt, bær og sjokolade 🙂 Det er jo bursdag, tross alt 😀

En stund etter at ungene mine hadde gått, så kom Pål, litt småstresset og blid ♥ Og han hadde roser med til meg ♥ Se den nyyyydelige fargen ♥ Han er jammen flink han også synes jeg 🙂 Tusen takk Pål ♥

Jeg er jo veldig glad i å få blomster, og Pål er utrolig flink til å overraske med det ♥ Godeste kjæresten min ♥ Så nå stråler stuen min av fine gaver og blomster, og jeg stråler med 😀

Gave fra Pål og ungene skal jeg visst få på søndag, for det ville ungene hans være med og overrekke ♥

Jeg er omgitt av kjærlighet og gode mennesker, det er det liten tvil om, og jeg er kjempeglad i hele gjengen ♥ Jeg gleder meg veldig til søndag når jeg og Daniel skal feire sammen, og ha fullt hus og stormende jubel. Det blir kjekt 🙂

Neste uke skal jeg hvile. Jeg har kun en plan. Og det er å ta Daniel med ut og spise på bursdagen hans 🙂 Kun vi to 🙂

Null stress. Og det trengs 🙂 Og så er det jo sommerferie nå, så da passer det fint 🙂

 

Liker du å få oppmerksomhet på bursdagen din?

 

#bursdag #gaver #blomster #kaker

 

16 kommentarer
    1. Så fine gaver du har fått, både vinglassene og støvsugeren 😉 Det er hyggelig at familie og venner kommer på besøk når man har bursdag, men personlig liker jeg ikke for mye styr rundt meg. At kjæresten kommer med blomster er jo kjempekoselig da 😉 Kos deg videre med dagen din.

      1. Takk for det 🙂 Ja, det er kjekt når man får besøk, og jeg tåler litt styr rundt meg også. Har lært meg det etter mange år hvor jeg omtrent var usynlig og gjorde stas på alle andre enn meg selv 🙂
        Kjæresten min er gull….veldig flink med oppmerksomheter ♥
        Koste meg masse, det var en veldig god dag 🙂

    2. tusen takk for hilsen :=) min dag begynte ikke så bra heller,en det ble bra og jeg fikk besøk først av venninne siden av 2 barn med følge og lille Ragnar,i morgen kommer sønn med følge og lille Mathilde :=)med en ettåring,venninnebesøk og trening ble det litt hektisk så ikke et bilde ble tatt,men koslig har det vært i ettermiddag,kos deg når du får besøk søndag :=)

      1. Det er ikke alltid at man kommer på å knipse bilder, men man husker anledningen likevel ♥ Det høres koselig ut hos deg også, og det er mye verdt ♥

    3. Hei og hopp og gratulerer med overstått dag! Så fin dagen blei for deg- ifølge bildene dine 🙂 Fine ting i pakkene, god mat g roser 🙂

      51 er slettes ikke noe dårlig tall nei 🙂

      klem

    4. Må nærmest ” tenke på et tall ” for å huske fødselsdagen min ogvhvor gammel jeg er jeg da. Ikke får jeg gaver heller for jeg er ikke så glad i det. Men glad i besøk er jeg.

      1. Jeg får jo påminnelse på Facebook og sånt jeg, så er ikke lett å glemme sånne ting 🙂
        Det er flere som ikke er så glad i gaver, og det må jo respekteres 🙂 Og besøk ja, det er jo alltid hyggelig det ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg