ALLE GODE TING ER VIN

Neida, nå tuller jeg fælt. Men jo, vin er godt, det synes i alle fall jeg. Og ekstra kos å unne seg litt bobler når man sitter ute på hytteterrassen en helt vanlig onsdag i mai 🙂 Det må liksom dokumenteres, ikke sant?

Og den dokumentasjonen er det bloggeren som må ta seg av 🙂 Disse bildene var det Kristine som tok av meg, i “smug”. For det øverste bildet ante jeg ingenting om, men så ble jeg obs på at noe foregikk i min umiddelbare nærhet, og da var det Kristine som var paparazzi, og dette ble resultatet 😀

Det blir jo litt fotografering når jeg er tilstede. Jeg er alltid på jakt etter fine motiver eller for å bevare minner fra hyggelige anledninger. Og se bare her….bobler, kake (Kristine hadde bakt), jordbær, varmt på terrassen i kveldinga, og en flott utsikt utover Spindsfjorden. Dette er viktige og gode minner som er kjekt å kikke tilbake på.

Utsikten er upåklagelig.

Kaken, boblene og teen var veldig godt.

Og selskapet kunne ikke ha vært bedre 🙂 Her er det meg, Kristine og Monica som tar en skål for gode husmorferiedager 🙂

Trekløver som møtes minst en gang i måneden. Utrolig kjekt å være på tur sammen ♥ Vi har kjent hverandre siden vi gikk i barneskolen, vi gikk i samme klasse 🙂 Det er noen år siden nå 😀

Denne fine kvelden hvor vi satt ute til kl. 19.30, var det hele 9 grader i skyggen. Men i solveggen på hytteterrassen var det varmt og godt 🙂 Vi storkoste oss.

Og etter vi hadde gått inn, og solnedgangen satte i gang, var det fin farge på himmelen over annekset som hører til hytta 🙂

Gode feriedager er over, men minnene lever videre i minnebanken og på minnebrikken 🙂

 

 

 

16 kommentarer
      1. Det var veldig kos 🙂
        Jeg vet ikke hva kaken heter, men den hadde browniebunn, og marengs over der. Oppå der var fløtekrem og på toppen var det lemon curd 🙂

    1. Kjempefine dager dette. Så koselig. Så herlig gjeng. Bobler blir aldri feil. Og den Prosecco der er god asså. En favoritt. 🍒 Mange flotte bilder av fin ferie 😀❤️

      1. Ja, den Proseccoen var god. Jeg fikk ikke drukket opp alt. Er ikke så veldig hard på flaska må jeg innrømme 🙂 Men skal kjøpe den igjen 🙂

      1. Ja, den kaka var veldig god, farlig god faktisk 🙂 Og ganske mektig 🙂
        Herlig med helg. Håper du får sløvet masse og koser deg max ♥

    2. For ett herlig innlegg, og herlige bilder. Såg deilig ut. Jeg måtte flire av de første bildene. Elsker slike “bak bilde” bilder. kjenner meg jo igjen med fotografering og dokumentering, hehe. klem

      1. Hehe….tusen takk 😀 Ja, det er sjelden jeg blir snikfotografert på denne måten. Men jeg fikk jo økenavnet “bloggeren” på denne turen, så det var nok tilpass 😀 Vi er nok en egen rase vi bloggere, og jeg er glad jeg ikke er alene 😀
        Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg