ALLE HJERTER GLEDER SEG

Jeg er egentlig en ganske hjertete dame. Dvs. jeg liker hjerter. Hjerteformen.
Jeg er ikke flink til å finne den ute i naturen som jeg ser flere andre er veldig flinke til. Men skal jeg invistere i en pyntegjenstand, et kort, eller andre ting hvor et hjerte passer, ja, så faller ofte valget på noe med et hjerte på. Men for all del, her er ikke overfylt med hjerter, hvis du nå trodde det 🙂

Mange har sikkert også lagt merke til min hjertebruk i kommentarer og gjerne også i mine innlegg. Jeg er nokså aktiv på hjertefronten.

Her om dagen gikk jeg til innkjøp av noe jeg bare ikke klarte å motstå.

Selvfølgelig var det et hjerte. Men hva slags hjerte kan det være?
Da jeg hadde pakket ut hjertet, lå esken igjen, og en av mine håpefulle lurte på om det hadde vært pizza i den esken?

Dette hjertet lå inni esken. En plate formet som et hjerte, og trukket med tøy, tau og knapper til pynt. Man hadde jo klart å lage noe sånt selv, men jeg orker ikke så mye sånt nå lenger.

Og på dette hjertet kan jeg feste ting som er av betydning for meg, f.eks. bilder og lignende. Dette bildet jeg har festet på her har hengt i flere år på kjøleskapet. Det viser mine barn da de var små og lekte og koste seg på stranden.

Og mine barn er viktige for meg, også nå når de er voksne ♥

Min datter kom hjem i går etter 6 uker i yrkespraksis på Østlandet. Det har vært 6 lange uker for min del, men det har gått greit også. Hun er tollerstudent, og har da vært i praksis innen tolleryrket disse 6 ukene. Neste gang hun reiser, blir det mye lenger tid.

Jeg var glad for å få henne hjem igjen, og endelig kunne gi hverandre klemmer igjen. Jeg hentet henne på flyplassen, og følsom som jeg er, begynte jo tårene å trille, og jeg fikk ikke sagt noe, for gråten satt som en klump i halsen. Og i tilfelle du skulle lure, det var jo gledestårer. Mitt hjerte sprengte nesten av glede og kjærlighet over at hun var hjemme igjen.
Og den samme følelsen har jeg jo for min sønn også. Men når hun har vært borte i 6 uker, har han vært hos meg hele tiden ♥ Og mitt hjerte gleder seg stort. Det har vært så godt å ikke være alene denne tiden hvor jeg har trengt mye hjelp. Men nå går det litt bedre med meg, sakte men sikkert. Og da har de begge to i dag dratt for å være litt hos sin pappa. Han har de ikke vært hos siden januar. At de kan være litt sammen unner jeg både dem og pappaen ♥

Nå er jeg alene. Og det føles rart. Så jeg har tenkt at nå skal jeg snart ta en liten tur opp til Hanautsikten, og bivåne solnedgangen. Det er ikke langt opp fra meg. Men bakken er hard, så jeg må beregne veldig god tid. Så selv om det går bedre, er bakkene fortsatt en hindring. I alle fall de bakkene av det kaliber vi har rundt her.

Så håper jeg du som leser her har hatt en fin dag i dag.
Og tusen takk for alle fine kommentarer som har kommet inn på de siste innleggene mine. Det kommer svar, litt senere i kveld, eller i morgen 🙂
Ta godt vare på deg selv ♥
Hjerteklem fra meg ♥

15 kommentarer

    1. Det er godt å både.få og gi hjerter i den ene eller andre formen ☺️
      Og å klemme barna sine er det noe helt spesielt med. Snart 1 år siden jeg så mine, så jeg gleder meg til å se dem i mai 🥰
      Skikkelig fin hjerteeske! 🙂 God tirsdag! Klem ❤️

      1. Åååå….1 år er lenge. Det blir nok godt å se dem igjen etter så lang tid ♥
        Hjerter, det er varme og omtanke. Sånn ser jeg det i alle fall ♥
        Ha en herlig flott tirsdag fine du ♥ Klem ♥

    2. Skjønner deg sååå godt angående ungene.. jeg har bare én (sønn), men jeg kjenner til det der med klump i halsen når det er ei stund sia jeg har sett han, ja..
      Og det er sannelig noe eget ved hjerter, ja.. Veit du, før jeg begynte å blogge.. faktisk helt inntil kun nå de siste årene, har jeg vært veldig sparsommelig med å “slenge ut” hjerter og klemmer..både skriftlig og fysisk.. men jeg har lært meg til det her på bloggen, fordi det er den eneste måten jeg virkelig føler at jeg gir uttrykk for at jeg faktisk bryr meg om de folkene jeg kommenterer hos..
      Og det var nyyyydelig det hjertet du kjøpte nå 😍
      Håper du får en riktig god tirsdag, flotte du 💖💖

      1. Så utrolig koselig å lese kommentaren din. Og jeg vet du skal treffe sønnen din i dag. Men ja, at du kjenner igjen følelsen ♥
        Og veldig koselig også det å kunne gi uttrykk for at man bryr seg om folk, også her i blogg. Og da er hjerter og emojis enormt talende ♥♥♥
        De unge er ikke vant til å bruke så mye sånt, de synes det er teit. Men jeg bryr meg ikke hva jeg synes, for jeg liker å overøse folk med uttrykk for mine glade følelser ♥
        Dagen i dag har vært fin. Det ble tur og cafébesøk med en venninne. Og det leste jeg at du også hadde. Kjekt det. Jeg håper tirsdagen din så langt har vært god, og at kvelden fortsetter minst like bra ♥ Klemmer ♥

    3. Jeg er også en sånn som ser hjerter overalt. Tom på flisveggen på badet har lyser det et hjerte inni det hvite. Jeg ser de overalt ute der jeg går og en gang fikk jeg et hjerte i smøret på stekepannen. Helt av seg selv 🙂 Jeg har ikke vært ute og gått på lenge nå, hoster enda men det blir nok 🙂

      1. Du er heldig der altså. Jeg er ikke flink å se hjerter, og skjønner det ikke, jeg som er så glad i dem. Jeg burde absolutt hatt blikk for det. Men noen ganger dukker det opp et hjerte her og der likevel.
        Jeg tror det smørhjertet signaliserte noe veldig bra ♥
        Leit at du hoster enda, men nå må det snart gå over vel. Fortsatt god bedring ♥

    4. Jeg er glad også i hjerter og mine barn også. Min datter ( dén som er her på besøk) laget et fint hjerte til meg og den hengte jeg på veggen:)

      1. Ååååå, så kjekt altså. Hjerter har gode signaler, og man vet hva det betyr når man får et hjerte. Fint å pynte med ♥ Snill hun datteren din ♥

    5. Så dekorativt det hjertet der var da 🙂 Liker hjerter , men har ikke mye “hjertepynt”.. Hyggelig å være sammen med barna sine..gutta kommer hit en tur for å feire mannen som har bursdag nå straks..blir hyggelig 🙂 God påske til deg <3 Klem

      1. Ja, jeg synes det var fint det hjertet. Foreløpig vet jeg ikke hvor jeg skal ha det, men kan kanskje lagre det til jeg kommer på en lur plass ♥
        Så koselig med bursdagsfeiring. Det er godt å treffes sånn ♥ Og dere treffes jo oftere enn bare i bursdagene regner jeg med. Kos dere masse, og riktig god påske til deg og dine også ♥ Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg