ANANASKAKE

Her forleden dag var jeg innom en blogg som presenterte en ananaskake. Og jeg fikk lyst å bake litt.

Kaken var en langpannekake, og passer fint når man skal servere mange.

Jeg forsøker å av og til bake noe til helgen. Sunt eller usunt. Kaker er kanskje ikke av det sunneste, men så lenge det er frukt i, så har det i alle fall et lite element av sunnhet i seg, det får være en god trøst 😉

Kaken ble overraskende god, og er et godt alternativ til den tradisjonelle sjokoladelangpannekaken 🙂
Nå er jo jeg veldig glad i sjokolade, men jeg er også glad i ananas, så her i huset vil det bli litt valgets kval fra nå av 😉

Har du lyst å bake denne kaken du også, finner du den her hos Monairens 🙂 Jeg kan absolutt anbefale den 🙂

Nå er helgen reddet her i huset ♥

 

#baking #kakebakst #ananas #ananaskake #langpannekake

6 kommentarer
    1. Åh…så bra at du likte den 😊 Den er en av mine favoritter. Nå er det lenge siden jeg har laget den fordi jeg mangler dyp langpanne til ovnen jeg har . Må se å få kjøpt meg en igjen😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg