ANNEBE – (BLOGGER JEG FØLGER)

Jeg har lest blogg i mange, mange år, og har kost meg veldig med det. Det er ikke rosablogger jeg leser. De har en tendens til å ha tema som ikke passer så godt for meg. Jeg liker mer å lese hverdagsblogger gjerne med litt variert innhold, og gjerne bloggere som er godt voksne, både kvinner og menn, men det er ikke en forutsetning. For jeg følger unge bloggere også.

En av de første bloggene jeg begynte å følge fast var Annebe sin. Hennes blogg begynte jeg å følge etter jeg startet å blogge på blogg.no selv. Hun var også min første følger. Så man kan jo si at hun er nummer en på mange måter hos meg 😉 Vi har også noe felles innen helse siden vi begge har ME, og jeg har lært en del av henne. Jeg kan vel si at jeg har lært at livet fortsatt kan leves og være godt, selv om man har ME som en av sine store utfordringer. Hun skriver ikke så mye til hverdags om sin helseutfordring, men iblant kommer det gjerne et innlegg som handler om dette. Jeg er nok mer selv der at jeg skriver litt om hvordan jeg har det jevnt over.

Annebe skriver om hverdagen sin, hun skriver om ting hun har vært med på, blant annet som modell i ukebladers motereportasjer. Hun skriver litt om mat, av og til dukker det opp en oppskrift. Hun skriver om badeturer, og andre småturer. Hun skriver om voksen mote og har litt inspirasjon til oss lesere der. Og om lørdagsdaten sin (som er ektemannen) ♥ Bare for å nevne noe. Hun har delikate og fine bilder i sine blogginnlegg, og det har inspirert meg mang en gang.

Jeg liker veldig godt å lese hos henne, jeg føler at jeg finner ro og harmoni når jeg leser der. Og det er jo ikke feil i det hele tatt i nåtidens ofte stressende hverdag.

Jeg har også vært så heldig å få treffe henne, selv om vi bor på hver vår side av landet. Dette skjedde på et bloggtreff som var i fjor sommer (2018) i Oslo. Og hun var akkurat like flott som man får følelsen av når man leser bloggen hennes. Det var veldig hyggelig at vi begge fant anledning til å være på dette treffet. Ingen av oss var på årets treff, da det krevde litt mer for oss begge når helsa ikke akkurat spiller på lag.

Jeg vet at veldig mange følger henne, selv om det ikke akkurat er noen følgerfunksjon lenger i blogg.no. Men vi som liker å lese faste blogger har jo våre metoder, og vi kan jo kalle det for å følge, selv om det ikke er noen knapp vi kan velge som forteller om hver oppdatering.
De dagene hun er innom bloggen og skriver innlegg, så havner hun fort på topplisten, ganske høyt oppe har jeg notert meg, og det er jo veldig kjekt ♥

Så om du ikke har lest hos henne før, så er det jo aldri for sent 😉 Du finner linken til bloggen hennes HER og litt lenger oppe i dette innlegget. 

Jeg kunne sagt mye mer om henne og bloggen. Men det beste er jo om du tar en tur innom bloggen hennes selv! Det gjør jeg rett som det er 🙂

Følger du mange blogger?
Kjenner du til Annebe?

 

#blogganbefalinger #bloggere #bloggvenner #anbefaling

 

26 kommentarer
    1. For ett flott bilde av dere, og artig at dere fikk møttes! Annebe er en av mine favotittbloggere, hun har en veldig fin blogg! Jeg har ikke møtt henne, men synest hun virker som en spennende, hyggelig og artig dame! Koselig innlegg. Håper du har en fin dag Eva <3

      1. Tusen takk 🙂 Ja, bildet er jeg veldig fornøyd med 🙂
        Annebe er helt som du synest, det kan jeg bekrefte 🙂
        Dagen i dag er fin. Nyter den med sol og det hele, selv om tempen er litt kjøligere enn tidligere 🙂
        Håper din dag også er fin ♥ Klem

    2. Så utrolig koselig innlegg og så hyggelig omtale av meg og bloggen min ! Ja vi har fulgt hverandre fra starten ..og har jo sykdommen til felles.. (dessverre får jeg vel kanskje si..men så kan jeg jo se noe positivt som har kommet ut av det også..hadde nok ikke begynt å blogge om jeg hadde vært frisk og i full aktivitet som før..Vi får ta med det som er bra, siden det meste ved ME er til å “grine av” ) Koselig bilde fra et veldig hyggelig bloggtreff <3 Liker jo både deg og bloggen din veldig godt også… Stor klem og tuuuuusen takk <3<3

      1. Tusen takk, veldig koselig å høre ♥
        Ja, det meste er til å grine av, men så var det som du nevner, det kommer jo noe godt ut av den også. Kanskje jeg heller ikke hadde blogget hvis jeg ikke hadde vært syk. Da hadde nok livet inneholdt mye annet som ville tatt tiden.
        Stor klem til deg også, og glad vi har fulgt hverandre siden den spede begynnelse ♥♥

    3. Jeg leser ikke blogg for jeg leser jo så mye bøker men det er noen jeg er innom når de dukker opp foran meg og annebe er en av de. Bestandig koselig å besøke henne 🙂 og hun vet jo litt om det å ikke greie alt vi ønsker men har fokus på det hun mestrer. 🙂

      1. Ja, jeg skjønner jo at du ikke kan ha så mye tid igjen til blogg, men jeg er veldig glad du titter innom meg fra tid til annen, og Annebe 🙂 Og deet er veldig fint å ha fokus på det man mestrer. Hun er veldig flink til det ♥
        En fin dame å følge 🙂

    4. Jeg følger annebe😊 det er en koselig og fin blogg med masse fine bilder av blant annet voksen møte. Og små eventyr og opplevelser hun opplever i hverdagen.
      Anbefales å lese 😁

    5. Å joda, jeg er som regel inne til Anne når hun legger ut noe 😀 Håper det blir en anledning å treffes på et bloggtreff til neste år 😀 Det hadde vært moro 😀

    6. Jepp, Annebe leser jeg vet du 🙂 Og har truffet mange ganger. I alle fall 3-4 ganger, og skulle la seg gjøre å treffe igjen 🙂 Dere er fine sammen på det bildet da 🙂 Koselig treff var det 🙂 Hyggelig å ha noen man følger fra den gang da, til nå 🙂 Klem til dere begge <3

      1. Tusen takk for det. Ja, det var et ordentlig koselig treff. Håper jo på at det blir mulig å være med på flere 🙂
        Det er nok mye lettere for dere å treffes ja, for dere bor mye nærmere hverandre. Veldig kjekt når dere får til det 🙂
        God klem til deg ♥

    7. Flotte Anne, helt enig med deg. Virkelig en GOD blogg å følge…Glad i bloggen hennes jeg. Og din blogg. Herlig bilde av dere to vakre.

    8. Så koselig innlegg om Annebe! Ja, hun var en av de første jeg begynte å følge også! Og jeg leser hennes blogg fast – sammen med kanskje 12 andre…….! Jeg liker også sånne hverdagsblogger – og selvfølgelig turblogger! Klem <3

      1. Ja, turblogger er kjekt å lese også. Det er noe helt spesielt med den roen turbilder kan gi, og gode tips til turer man selv kanskje kan gå.
        Jeg har nok sånn cirka 12 jeg leser veldig fast selv, men kan nok plusse på enda flere som jeg også ofte kikker innom. Så det blir en lang liste her 🙂
        Klem ♥

      1. Tusen takk for det ♥ Jeg hadde ikke fått det med meg akkurat da nei, så godt du ga meg et lite hint her ♥
        Klem ♥

    9. Koselig innlegg om ei flott dame som jeg har fulgt lenge. Liker godt bloggen hennes. 🙂
      Følger en del, og som deg så er det hverdagsbloggere som deg og meg z som jeg følger. 😘

      1. Ja, hun har en lun og trivelig blogg. Og da er vi jo enige, vi liker de samme typen bloggere ♥ Er jo alltid kjekt det, å vite at vi leser hos hverandre 🙂

      1. Ja, man kan jo ikke nå over alt hver dag. Sånn er det jo litt for meg også. Men i den store sammenhengen, så har jeg de faste som jeg liker å lese hos 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg