ÅRSTIDENE SKIFTER FORT FOR TIDEN

God morgen ♥

 

I går leste jeg om flere som hadde fått snø. Og jeg visste det var meldt snø her også. Og jammen meg, da jeg sto opp litt tidligere, så var det faktisk tilfellet.

Dette var synet som møtte meg. I går satt jeg her ute og strikket og koste meg, uten yttertøy på, og i dag er det vinter igjen. Jajamensann!

Og vi som har sommerdekk og alt på nå. Jeg ba datteren min kjøre forsiktig når hun nå skulle på skolen og ha heldagsprøve i matte.

Jeg skal ut selv litt senere. Men jeg skal gå. Og uansett har nok solen smeltet denne gørra her innen da 🙂

Jeg skal nemlig til frisøren ser du 🙂 Og det ser jeg frem til. Jeg har nemlig ikke vært hos frisøren på sånn omtrent 1,5 år, så det er jammen på tide 🙂
Etterpå skal jeg møte en venninne til en kaffe i sentrum. Og henne har jeg jeg heller ikke møtt på lang tid nå, så det blir også veldig koselig.

Tiden frem til jeg skal ut og gå må jeg bruke klokt. Jeg må få ordnet meg og kledd meg litt, nytter ikke å gå i morgenkåpe ute i dette været. Og så må jeg balansere energien min godt, hvilket betyr å hvile godt imellom slagene.
Kommentarer fra de siste innleggene blir svart på litt etter litt, litt senere.
Det er veldig koselig å få kommentarer, og nå har jeg fått til å svare alle også etterhvert, selv om kanskje ikke alle går inn og leser svaret. Det er uansett en høflig gest, for å vise at jeg har lest tilbakemeldingene jeg får 🙂 Det var en periode på svarteste vinteren at jeg ikke klarte å svare så mye kommentarer, men nå er jeg heldigvis over den verste kneika 🙂 Vinterens manglende svarkommentarer vil fortsatt stå ubesvart. Men fremtidige kommentarer skal definitivt besvares ♥

 

Hvilken årstid er det hos deg i dag?

Så frem til vi prates igjen, ha en STRÅLENDE dag ♥♥♥

 

#årstider #vinter #sommer #snø #vær

8 kommentarer
    1. se der ja,snø i Stavanger også,her snør det tett ute nå,så her er det rett og slett full vinter,jeg blir hentet med taxi ,skal til Volda til fysio,vi må over Bueide og der kan det hende snøplogen har måttet kjøre i dag,får bare håpe det er bedre på mandag,vi har sommerdekk på og vi skal til Ålesund hvor jeg har time på sykehuset .Kos deg med venninneprat

      1. Ja, håper nå virkelig at dette var siste krampetrekning når det gjelder snø og vinter. Jeg har også sommerdekk på, så heldigvis må jeg ikke så mye som krever kjøring i disse dager 🙂 Lykke til på sykehuset når den dagen kommer ♥

    2. Ja det er en artig årstid. Skal jo kjøre til Oslo rett over helga.. og har lagt om til sommerdekk.. så krysser fingrer og tær 😀

      1. Åh herlighet, ja, jeg krysser fingrene for dere jeg også. Nå må vel dette være siste krampetrekning håper jeg 🙂 God tur ♥

    3. Våkna til vinter her også i dag men nå er det smelta vekk igjen. Iskaldt i skyggen, litt bedre i sola. Koser oss inne etter en Drøbakstur. I nord kaller vi denne snøen som kommer etter at vi tror det er vår og sommer for “tinesnø” eller smeltesnø 🙂 Håper ikke du har plantet noe ut ennå for det kommer til å være noen dager til med kaldt. Goood helg <3

      1. Huff ja, du erfarte denne nye vinteren du også ja…. Nei, jeg har ikke plantet ut noe enda…venter til like før 17. mai, da kommer det kanskje et par småting ned i jorda 🙂
        Tinesnø ja…den har heldigvis tint nå her. Kjempegod helg til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg