BAK – FRODITHS FOTOUTFORDRING

Dag 10, og siste dagen i utfordringen til Frodith. Denne siste dagen er ordet Bak i sentrum. Kan det være fordi det er bakerst i utfordringen mon tro? 😉

Uansett…bak er jo som de 9 andre ordene, et ord med flere betydninger. Man kan bake noe for eksempel. Men siden jeg allerede har brukt et bakebilde i utfordringen tidligere, så måtte jeg jo finne på noe annet.
Som selve ordet i utfordringen, så ligger det jo bak de andre ordene, altså etter. Man kan jo ligge litt bakpå med ting man skal gjøre. Det gjør jeg forøvrig ganske ofte dessverre.

Alle sammen så har vi jo en bak(ende). Altså stumpen vår. Den kalles jo også en bak.
Og av og til ligger noe bak…altså det er en grunn til hva som har skjedd.

Men jeg vil fokusere på hva som faktisk er bakom.

Og bak skyene er himmelen alltid blå. Det er et faktum som ingen kan bestride, i alle fall på dagtid da 🙂

Det å dra på en flyreise, været er grått, tungt og trist, i alle fall er det sånn her på Vestlandet veldig ofte. Og så stiger flyet opp og opp, og der, over skyene, skinner solen, og himmelen er blå ♥

Bildet her viser jo spredte skyer, og man kan se at himmelen er blå bak skyene. Dette bildet tok jeg i april, på en av mine mange formiddagsturer. Det viser inderst i Gandsfjorden, hvor byen i mitt hjerte ligger, Sandnes ♥

Da er jeg ferdig med utfordringen. Det har vært kjekt, og givende. Og ganske omfattende, for det var så mange dager. Men jeg hadde bestemt meg for at dette skulle jeg gjennomføre. Og akkurat nå om dagen, så er dette mestring for meg 🙂

Tusen takk for at du har fulgt meg i min ferd disse 10 dagene ♥ Ha en nydelig frigjøringsdag. Vi har jo lagt krigen bak oss 🙂

8 kommentarer
    1. Knallbra skrevet, Eva 🙂 Jeg ligger litt *bak* i utfordringen, så mulig jeg må hoppe over et par ord. Artig uansett. Ønsker deg en mange fine dager utover våren med blå himmel! 😀

      1. Tusen takk for det 🙂 Gjør ikke noe at du ligger litt bak, og du gjør jo som du føler best. Selv ligger jeg litt BAK med lesing akkurat nå. Er litt utmattet og gåen, så tar livet ganske med ro 🙂
        Ønsker oss begge fine dager nå fremover, med mye fint vær, og fine temperaturer. Det har vi fortjent ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg