BARE KRØLL ALT SAMMEN

Nå har jeg jo i det siste gitt uttrykk for at livet ikke behandler meg med silkehansker for tiden. Tvert i mot, det er krøller og knuter samme hvor jeg snur meg føler jeg. Men med tunga bent i munnen, så har jeg tenkt å komme meg gjennom dette også.

Her om dagen spurte min datter om hun kunne få prøve å krølle håret mitt med glattetangen sin?

Jeg må jo innrømme at å bli litt dullet med slett ikke kommer av veien. Så jeg takket gledesstrålende ja til det. Utmattet satte jeg meg i stolen, og ga henne frie tøyler.

Og resultatet, det likte jeg veldig godt. Endelig noen krøller jeg kunne leve med ♥

 

Dette var til overmål i kveldinga, og jeg skulle jo ikke noe sted. Men disse krøllene var jeg spent på om ville sitte i særlig lenge?

Og det gjorde de. Til og med i dag, mange dager senere, har jeg fortsatt krøller i håret. Men nå har håret mitt blitt type “skittent”, sånn at jeg foretrekker å sette det opp i en hale eller en topp. Så får jeg forsøke å vaske det i morgen. For i dag orker jeg ikke. Eller kanskje orker jeg det litt senere i dag. Men ikke nå om morgenen, som er den foretrukne tiden.

Før var det sånn at jeg hadde typiske spikerkrøller. Bare man nevnte ordet krøller, stivnet håret såpass at om noen nærmet seg med en krølltang, falt krøllene ut omtrent umiddelbart etterpå. Så dette her var gøy. Håret har endret struktur i løpet av årene, og begynner vel å bli type grått sånn innimellom. Og det var tydeligvis positivt for krøllene 🙂

Dette er krøller jeg kan godta. Mens livets krøller som for tiden hjemsøker meg, de kan jeg klare meg uten. Så jeg håper at jeg kommer meg gjennom det hele uten varig mén.

 

Ha en herlig og krøllefri dag ♥

15 kommentarer
      1. Ja, vi trenger det i blant, at noen duller litt med oss og sørger for at vi har det bra. Tusen takk, likte krøllene veldig godt ♥
        Herlig flotte dager til deg og ♥

    1. Så flott det ble,, og bra med krøller som man kan gledes over. 🙂 Har prøvd å få frisørert til å klippe meg høy og mørk med krøller.. men det har de slett ikke fått til 😀

      1. Hmm….de er vel kanskje ikke tryllekunstnere de frisørene, selv om de er bra flinke med sine ting 🙂 Krøller får man jo, hvis man betaler for det 😀

      1. Takk for det, var kjekt med litt krøller til å pryde hverdagen med, så kan de andre krøllene, som vi ikke liker så godt, fordufte 🙂
        Fine dagene til deg og ♥

      1. Åh huff, du har kommet inn i en “ond” spiral. Jeg gjør sjelden noe med håret. Det får være som det er. Men kjekt å ha ei som av og til har lyst å gjøre det lille ekstra i mitt hår. Så det tar jeg jo i mot med takk 🙂
        Og du er også fin på håret, og ekstra flott med den fine fargen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg