BLÅMANDAG

God morgen.

Jeg våknet for mange timer siden, etter kun ca. 3 1/2 timers søvn. Jeg våknet av at noen fortsatt kjører på sommerdekk, og spant seg opp bakken på veien utenfor.
Det var det. Takk for den natten, liksom.

Det kjørte andre opp bakken også etterhvert. Men alle de var skodd for føret. Og føret i dag, det måtte jeg jo så klart ut å sjekke når jeg noen timer senere sto opp og kledde på meg. Jo, det er litt glatt. Regn og litt kulde gjør susen. Det er ikke ideelle kjøreforhold da, om man ikke er ordentlig skodd for vinter.


Dette bildet her tok jeg i januar 2016. Det var ikke noe tykt lag med snø, men det var idyllisk vakkert. Og en fin morgenhimmel, som speiler seg i isen.

Dagen i dag skal jeg gjøre så godt jeg kan med de timene jeg får. Som er ganske mange. For i kveld skal jeg i forening. Det er i alle fall planen. Men jeg må nok ha en god hvil på dagtid før jeg drar dit. Og jeg regner ikke med å være så sen der. Men det er jo tross alt fint å komme seg ut litt og se andre voksne mennesker.

Dessverre er det sånn at det er anleggsarbeid i gata her. Og nå blir det anleggsmaskiner som skal holde på her utenfor i mange mange uker. Det blir ikke rare hvilen jeg vil få da. Så da er det å finne frem øreplugger, og stenge lyden ute når jeg trenger det mest.

Siden det er glatt, så blir det kanskje ikke særlig med tur i dag. Jeg har ikke pigger, og siden jeg skal i forening i kveld, kan det kanskje være like greit å bruke dagen på hvile 🙂

Ja, så blir ikke dagen som jeg planla, og ofte er det sånn. Men jeg kan fortsette å strikke på genseren, som snart er ferdig 🙂 Det er jo bare kos, og å strikke er hvile for meg, så lenge konsentrasjonen er sånn noenlunde ok.

Og så kommer det sikkert noen flere blogginnlegg i løpet av dagen også 🙂
Det får bli min dag i dag, og den blir helt sikkert god 🙂

Ha en skikkelig fin mandag og en god start på uken ♥


Dette bildet hadde en venn delt på Facebook i dag. Det passer godt til min blåmandag 😉 :p

 

#mandag #ukestart #blåmandag

4 kommentarer
    1. Hei og god morgen 🙂
      Ja det har vært regn og frost her også………….. og jeg skal ut å kjøre men håper de har strødd litt…………….

      Ønsker deg en fin dag og sitte å kose seg med strikketøy er koselig 😀

      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg