BLÅTIMEN

Ja, i dag da jeg satte meg ut, var det visst i blåtimen. Akkurat når mørket slipper taket og lyset trenger seg på.

 

Tekoppen min fikk lufte seg fordet, selv om det ikke var helt lyst enda. Nå skriver vi jo oktober, så da går det fort mot mørkere tider.

 

Det er jo koselig å sitte ute selv om det ikke er helt lyst. Temperaturen var på ca 8 grader, og ingen vind eller regn, så da klager ikke jeg. Veldig fint var det.

 

Men jeg valgte å ikke sitte ute så lenge, siden datteren min også var oppe, og skulle snart avgårde på skolen. Jeg hadde lyst å være litt med henne før hun dro. Jeg har jo ikke hatt ungene mine her på 3 uker, så det var veldig kjekt å få dem tilbake ♥

Planen i dag er å legge ut fargen gul i utfordringen til Frodith, men det gjør jeg litt senere. Og så skal jeg til MR med kneet mitt i dag. Selvsagt har jeg fått time midt i middagstiden. Men det er nok fort gjort 🙂

Og så har jeg behov for å kikke på nye joggesko. Men har ikke lagt en konkret plan enda. Må gjøre det en dag uansett, for mine gamle er utslitt, og jeg må komme meg ut på tur litt oftere enn det som har blitt til nå.

Det blir helt sikkert en fin dag, nyt den ♥

 

 

#morgenstund #morgenglede #blåtime

5 kommentarer
    1. Sitte ute mens dagen lysner høres koselig ut. Men skjønner du ville være sammen med datter di, godt nå barna er hjemme. Du må ha en fin dag og lykke til med legebesøket. Her har sola stått opp, godt å se den igjen etter mye regn. Klem.

      1. Tusen takk for det ♥ Ja, solen blir vi vel aldri lei av, og den gjør seg godt iblant…lysner både humør og livsgleden 🙂 Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg