BLÅTT BLOD

Man mener jo ikke å lytte når man sitter på venteværelset, men når noen prater sammen, kan man ikke unngå å høre litt av og til.

Det var ganske mange mennesker på venteværelset i dag. Deriblant 3 eldre damer som satt ved siden av hverandre.

Hun ene gikk inn og fikk tatt en blodprøve. Så kom hun ut igjen og utbrøt til de 2 andre: “eg blei ganske øvegidde, eg hadde ikje venta at blodet sko ver rødt, eg trodde jo at eg hadde blått blod eg” 😀

De andre to flirte og sa seg enige både om venninnen og seg selv 😀
Og så hørte jeg ikke så nøye etter på resten, men det ble i alle fall en humorsamtale om hvor kongelige de var 🙂

Mitt eget besøk hos legen resulterte ikke i blodprøve, så jeg vet ikke hvilken farge mitt blod ville hatt i dag 😉

 

#humor #blod #helske #kongelig

26 kommentarer
    1. Hehe, man skulle kanskje tro det var blått når man ser på årene 🤣 Det er egentlig litt fornøyelig å lytte til andres samtaler, og som den fødte stalkeren jeg er gjør jeg det titt og ofte. Jeg har både dratt på smilebåndet, og fått latterkrampe noen ganger… Litt pinlig 😜

    2. He, he, ja er ikke til å unngå å få med seg det som prates om på venterom… Kan være god underholdning i det mens man venter..:)

    3. Hehe…kan være veldig underholdende samtalene på venteværelset 😃 Ikke mye blått blod her heller, men det skal visst være en greve i slekta 😉

      1. Ojsann…en greve ja. Det er jo ikke småtteri.
        Min onkel drev med slektsforskning for en del år tilbake. Han fant en dansk konge i slekta 😉 Så kanskje jeg har litt blått blod tross alt 😉

    4. Hehe.
      Vel, Vegard Harm så jo prinsesse Märtha Louise stakk seg på noe så det kom litt blod ( video på VG), og han tok hånden hennes og utbrøt noe slikt som : Se her, blått blod? Niks, nada!” så prinsessen begynte å le.

      Så da vet vi det 🤗

      1. Ja, veldig greit å få det bekreftet. Tror nok jeg ville blitt veeeeeldig skeptisk hvis det hadde vist seg at blodet var blått på ekte 😉

      1. Håper jo at det er rødt sånn til vanlig i alle fall 🙂

        Her er ting som før. Kaver og sliter og lever livet så godt jeg kan ♥
        God klem til deg ♥

      1. Huff ja, det er jo leit da. Jeg liker jo best ro….så heldigvis er ikke samtalene på et venteværelse så veldig høylytte normalt sett 🙂

    5. Hahahaha, så herlig! 😀 Der hørte du hele essensen i samtalen, men det er artig å høre på folk ellers også, særlig hvis man hører deler av noe, som antagelig er litt ute av konstekst, og så drar fantasien på tur, hehehe…
      Takk for at du delte et slik hverdags-humor-gløtt, Eva <3 og god kveld til deg!

      1. Hehe, ja, du sier noe…fantasien kan fort dra seg til og bli til en riktig så spennende historie 🙂

        Gode kvelden og natten til deg også ♥

      1. Hehehe 😀 Jammen bra, for jeg tror legen ville stusset litt da 😉
        Er visst en dansk konge laaangt tilbake i slekta her, så jeg har muligens bittelitt blått blod selv, men det synes heller ikke ved blodprøver 😉

    6. Hihihi… husker det var en i klassen min på barneskolen som skar seg i armen med vilje da vi hadde sløyd….. han blei såååå skuffa over at det var vanlig rødt blod…… 🙂

      1. Jeg er nok litt prinsesse i alle fall, har jeg hørt 😉 Hehe 😀
        Men har visst en dansk konge laaaangt tilbake i slekta, så om ikke blodet er blått, så er det nok fordi dette var litt lenge siden :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg