BLIR BORTE NOEN DAGER

Akkurat nå har jeg en liten pause i pakkinga. Det går sent…pakkinga altså. Er ikke så flink til å samle meg nok til å få ting gjort lenger.

Det har seg nemlig sånn at jeg skal på en liten “husmorferie”. Og da må jeg ha med alt jeg kan komme til å trenge.

Jeg skal ikke så veldig langt. Bare en liten tur sørover. Og da må jeg ha med meg noen klær som passer til anledningen, og medisiner og alt annet jeg er avhengig av i hverdagen 🙂

Jeg fant dette bildet som jeg laget for en god del år siden. Og det er vel egentlig en sånn ledestjerne jeg har, det med å leve i nuet. Det er ikke lett å planlegge og være opplagt til alt lenger. Så da blir hver dag litt sånn at om formen er der, så gjør jeg det, da lever jeg i nuet. Og det er viktig å ha drømmer ♥

I dag har jeg ikke pakkeform. Men det må pakkes, for i morgen blir det ikke tid. Eller det vet jeg jo ikke. For alt jeg vet, våkner jeg gruelig tidlig og har all verdens tid. Men jeg skal i alle fall være klar til kl. 10.00. Og da er det greit å ha gjort det meste i forkant.

Når jeg er ferdig pakket, så skal jeg legge meg og håpe at søvnen finner meg fort. Jeg er i alle fall trøtt nok, allerede 🙂 Alt går så seint så seint i dag.

Men jeg gleder meg til “husmorferien” ♥ Den skal gjøre godt 😀 Og jeg blir sikkert sliten nok da også 🙂 Sånn er tilværelsen for denne dama. Men kjekt å skifte stue, det blir det i alle fall 🙂

Så da blir jeg ganske borte, for dit jeg skal, har jeg nok nett til telefonen, men den bærbare pc’en er jo på rehab, så den får ikke bli med meg. Og mobilen blir bare brukt til småting. Ikke til blogging.

Jeg ønsker alle sammen noen fine dager fremover, så prates vi igjen når jeg er hjemme igjen 🙂

Klem fra meg ♥

18 kommentarer

Siste innlegg