BLOMSTER OG 47 000 BILDER

I går etter jeg hadde gått tur fikk jeg uventet besøk av en venninne.

Hun sendte meg en melding og lurte på om jeg ville ha besøk på terrassen? Det var jo nydelig vær i går. 20 grader, ingen vind, og selvsagt tilbragte jeg hele dagen på terrassen.

Så før min venninne kom, skar jeg opp litt frukt og gjorde klart te og isvann. Det er ikke alltid så mye som skal til.

Jeg ble ganske rørt da hun hadde med nydelige blomster til meg ♥

Fine sommerfarger, som er blant fargene jeg elsker året rundt ♥ Dette var veldig hyggelig synes jeg , jeg blir aldri lei av sånt♥ Blomstene lot jeg stå inne, mens vi to damene gikk ut og satte oss.

Og der satt vi lenge og pratet om mangt og meget. Timene fløy 😀

En stund etter hun hadde reist, så ble det grilling. Jeg hadde handlet inn diverse burgere, og litt grillskiver da jeg gikk tur, og i det flotte været skulle jeg grille alt dette gode. Jeg laget også en salat, og hadde pommes frites og ferdigkjøpt potetsalat til. Sånne ting har blitt mye lettere å gjøe etter hjelpemiddelsentralen var her med stå-stol til kjøkkenet mitt.
Vi spiste så klart ute. Det var jo sommer tross alt 🙂

Da solen gikk ned og vi trakk inn, tenkte jeg å ta backup av alt privatinnholdet på PC’en min. Jeg begynte med bildene. Og da var det gjort. 47 000 bilder hadde jeg liggende 😮 Er det mulig???
Jeg regner med at bildene er medregnet alle bildene i videoklippene også, for eller skjønner jeg lite og ingenting. Men det tok sin tid å overføre, så da ble det ikke gjort så mye annet. Dvs. det surret og gikk, mens jeg satte meg til å se film på TV skjermen. Jeg har sansen for Beck, så det var en av de filmene jeg ble sittende og se mens backupen foregikk.

Da filmen var slutt var akkurat overføringen av bilder slutt også. Så da fikk jeg også overført dokumenter og andre småting.

Så i går ble det ingen blogglesing og ingen flere innlegg. Jeg gikk inn på bloglovin og skumleste overskriftene før jeg gikk og la meg, det var det hele. Så jeg henger jo litt med da….;)

Nå holder jeg på å gjøre meg klar til tur med en venninne. Og etter turen har jeg en avtale på Lassa. Antakelig den nest siste avtalen der. Resten av dagen blir antakelig tilbrakt i koma eller noe sånt 😉

Været er bra, men skal visst være litt kjøligere i dag. Vi skal ha med oss lunsj, og spise utendørs jeg og min venninne. Det blir koselig 🙂

Så til vi sees igjen, ha en herlig dag i dag ♥♥♥

 

#bilder #blomster #dagensgang

10 kommentarer
    1. En skikkelig flott dag skjønner jeg. Backup skulle jeg ha kjørt mange ganger. Har jo hatt to fatale hard disk kræsj.. men lærer man….??

      1. Nei, vi er litt dårlige på å lære uten ordentlige vekkere, og selv ikke da 😉 Men jeg tror jeg har lært. For nå skal jeg ta backup av den stasjonære pc’en også 🙂 Så har jeg alt på samme harddisk, trygt og godt 🙂

    2. Nydelige blomster du fikk ! Og både besøket, grillingen i går.. og tur i dag var nok hyggelig 🙂 Har masse bilder jeg også..men usikker på hvor mange.. Klem og fin morgendag til deg <3

      1. Du har nok MYE bilder du også vil jeg tro. Vi fotoglade er flinke til mengder med bilder 🙂
        Det har vært fine dager, selv om jeg ikke har vært så mye innpå her 🙂
        Fin 1. mai til deg ♥ Klem ♥

    3. Det var maaaange bilder… Tatt gjennom flere sikkert.. Da blir det sånn. For det er jo moro med foto. Kos deg med dagen og nyt kjæreste og 1.mai ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg