BRUS – FRODITHS FOTOUTFORDRING

Dag 5 i Frodiths utfordring er Brus.

Jeg er glad i coca cola, og det er jo en av mange brus-typer. Jeg har faktisk vært så glad i det, at jeg har vært avhengig, og måtte på avvenning. Ja, nå dro jeg ikke på noe rehab greier for å avvenne meg cola-avhengigheten, jeg gjorde det jo hjemme. Rett og slett droppet å kjøpe det. Jeg slet litt med det, da jeg fikk abstinenser som ga sterk hodepine. Men jeg klarte det 🙂 Og siden det har jeg drukket cola, men i svæt begrenset mengde. Akkurat nå for tiden er jeg litt på….så nå skal det trappes ned igjen. Og det er ikke noe stort problem. Jeg må bare bestemme meg for det.

Brusende bølger, en brusende elv og en brusende foss er jo også innunder kategorien brus. For lyden det gir, er brusende, og nesten øredøvende noen ganger.

Brusende jubel er også noe man kan oppleve ved store eventer f.eks. Konserter, idrettsarrangementer, osv. Det er en fin opplevelse 🙂

En enda finere opplevelse er forelskelsens og kjærlighetens brus. Når hjertet flommer over av brusende, kriblende, deilige, glade følelser ♥

Den samme brusende følelsen får man i stoltheten over sine barn, fra den dagen de blir født, og i livets mange faser. Kjærlighet, det er noe av det fineste som finnes. Kjærlighet i alle former ♥

♥♥♥

10 kommentarer
      1. Takk for det 🙂
        Ja, vi er forskjellige, og godt ikke alle er like, det kunne blitt lite cola på meg da 😉 Kjenner flere som ikke liker cola, men jeg har dessverre havnet i det uføret 🙂

    1. Så fint og brusende innlegg. Ja, om du drakk cola av noe slag, så ble det nok hodepine av å slutte, for det er vel som kaffe,masse koffein. Lurt å droppe all den slags brus, og så får vi heller omgi oss med den brusende kjærligheten! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Takk for det ♥ Ja, colaen inneholder jo koffein, så det er nok det som er faren. Men jeg drikker ikke kaffe, ikke annet enn en kaffe mocca eller latte av og til. Så det ble colaen som ble min avhengighet. Foretrekker jo den brusende kjærleiken ja, den er ikke så farlig for helsa heller 🙂
        Gode klemmer ♥

    2. Vet mange drikker mye brus..jeg drikker stort sett bare på lørdager.. 🙂 Kjærlighetens brus er vakkert da..og et nydelig bilde 🙂 Klem <3

      1. Her i huset går det stort sett i vann. Men av og til får jeg veldig lyst på cola, og da kan det bli noen dager med coladrikking. Men sånn ellers, så er det helst vann. I dag har jeg ikke hatt lyst på cola. Vann smaker best i dag 🙂
        Kjærlighetens brus er best, ingen tvil om det ♥
        Tusen takk for det, og klem til deg også ♥

    3. Så flott innlegg…..herlig, men skummelt å bli avhengig….Og det er ikke bra, men fort gjort…Mange mennesker er nok for glad i brus….

      1. Skummelt å bli avhengig ja, men jeg er jo over det nå. Har ikke drukket Cola siden dagen før jeg skrev dette innlegget. Og det har ikke vært noe problem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg