BURSDAGSHILSENER

I alle år har jeg på Facebook strebet etter å “huske” alle bursdager på Facebook. Eller, det er jo Facebook som husker dem da. Alt jeg må gjøre, er å huske å se i den ruta der det står hvem som har bursdag akkurat denne dagen. Men det siste året, sammen med at helsa har blitt dårligere, har jeg også blitt dårligere til å huske å se akkurat der. Og jeg synes det er litt pinlig og kjipt å av og til huske og gratulerer folk, mens andre dager husker jeg ikke.

Jeg har jo fundert på om jeg bare skulle slutte å gjøre det, konsekvent. Men så synes jeg det er enda mer kjipt. For jeg liker å huske på folk. Men sannheten er vel den at jeg snart glemmer meg selv også 😮 Og det blir en sorgens dag, hehehe 😉 Neida, det gjør ikke det. Men likevel så synes jeg det er så dumt at mange blir glemt, fordi jeg er sløv, distre, og har dårlig hukommelse.

Har forsøkt å gjøre det til en vane å kikke i akkurat den rubrikken, men enkelte dager er hodet liksom fullt av tomt, og jeg glemmer det likevel.

Så da tenkte jeg å bøte litt på med det her, å legge inn min standard gratulasjonshilsen, til alle som har bursdag, og som jeg glemmer på selve dagen. Jeg har pleid å ha en i året. Så nå skal jeg øyeblikk lage en ny får dette året. Men alt går i slow motion for tiden.

Her er hilsenene jeg har brukt de siste årene:

Så her er det bare å velge å vrake hvis jeg har glemt deg 😉 Og til alle her i bloggverdenen, så er jo hilsenen til dere også, selv om bursdagen ikke nødvendigvis er i dag 🙂
Og nå skal jeg snart lage en ny hilsen. Jeg pleier å gjøre det i januar.
Jeg vil fortsette å gratulere vennene mine på Facebook, så langt jeg klarer å huske det. Og får du ikke hilsen fra meg, så er du ikke glemt, det er bare jeg som har glemt å følge med.

Hvilken hilsen ville du velge av disse?
Vet du hvilken av disse jeg har brukt i 2018 og fortsatt bruker frem til ny er laget?

 

#bursdagshilsener #bursdag #gratulasjon

14 kommentarer
      1. Hehe, ja vi er jo bursdagstvillinger vi 🙂 Og Frodith pleier jo å være flink å annonsere bursdager, så ofte får jeg det med meg der 🙂
        Solsikker er fine…liker også dem godt 😀

    1. Siden jeg også har bursdag om sommeren kan herved krysse av for at du har gratulert! 😉 Jeg likte den siste best. Aner ikke hva du har brukt i år.

      1. Ja, da er du herved gratulert med det siste som du likte best 😀
        Det var ikke den jeg brukte nå siste året 🙂
        Jeg har også bursdag om sommeren 🙂 Fin tid det 😀

    2. Hehe.. kjekt å gjøre det sånn😊 men det må være ille å slite sånn med hukommelsen .

      Jeg velger nr 2 jeg , så er jeg også ferdig gratulert. Selv om det ikke er før til høsten 😅

      1. Ja, da er du herved gratulert med nr. 2 🙂
        Er slitsomt ja, og føle at noe er borte når man ikke husker. Kan jo håpe på at det blir bedre en gang 🙂

    3. Herlig du! På face blir det som det blir. Jeg husker noen og glemmer andre, men sånn tror jeg alle er. Noen får også doble
      gratulasjoner, fordi man glemmer man har vært innom 🙂 Ikke noe å tenke på. Veldig lurt med en gratulerer alle dag! Da kan alle ta til seg den hilsenen. Klem fra meg og Gratulerer til den dagen du har fødselsdag en gang i år!!!!! 🙂 <3

      1. Ja, det er sikkert sånn for alle. Når man får over 100 gratulasjoner på bursdagen sin, så skal det noe til å komme på hvem som ikke har husket på deg 🙂
        Hehe, jeg har bursdag i sommer, så er en stund til enda. Men tusen hjertelig takk 😀
        Klem ♥

      1. Hehe….ja, jeg fikk over 100 hilsener sist jeg hadde bursdag. Og da var det 300 som ikke sendte hilsen, men jeg kan aner ikke hvem av alle mine 400 venner som sendte og som ikke sendte. Umulig å huske sånt 🙂
        Klemmer ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg