DA ER JEG KLAR

Ja, jeg er klar. Bunadsskjorten er strøket, sølvet er pusset, sånn noenlunde i alle fall, og alle batterier er ladet….da mener jeg mobil og kamera. Men mobilen må jeg nok lade et par ganger i løpet av dagen i morgen også, selv om jeg ikke bruker den så mye. Rett og slett fordi den drar på årene og begynner å bli litt sliten. Kanskje den også har fått ME? Kanskje jeg har smittet den? Neida, det er nok bare jeg som har brukt den så mye, som det gode kameraet den har vært 🙂

Her er det meste av sølvet.

Jeg skal i konfirmasjon i september, etter planen, og jeg lurer på å levere inn sølvet og få det renset ordentlig før det. Det er noe med det, ikke så lett å pusse selv, mange kriker og kroker, og jeg kommer ikke ordentlig til.

I dag har jeg vært til fotpleie, og for en fantastisk opplevelse. Nå er undersåttene mine klare til å gå mange fine turer den nærmeste tiden, uten smerter og ubehag. Eller jo, smerter og ubehag vil det jo være, for ledd og muskler kunne jo ikke fotpleieren gjøre noe med, men det vil ikke være gnaging av tørr hud og smertefulle negler. Hun kommenterte det hun jeg var hos i dag, og som jeg skal gå til fast: Du har jammen mye problemer med føttene. Og det er sant. Og likevel går jeg tur, uten å klage 🙂

Etter fotpleien fikk jeg besøk av Pål og ene sønnen. Så dagen har rett og slett vært helt perfekt 🙂 Vi koste oss med is, og spilte 2 runder Kinasjakk. Gjett hvem som vant?

Nå gjenstår å bake kake. For en koselig 17. mai må feires med kake 🙂 Men det er bare kos å bake litt. Så nå skal jeg sysle med det i kveld 🙂

Jeg håper du har en fin lørdagskveld, kvelden før nasjonaldagen ♥
Og så ønsker jeg alle en strålende 17. mai 2020 ♥

2 kommentarer
    1. du har en så utrolig vakker bunad og så nydelig sølv til da :=) blir jo ikke bunad på meg,bestilte festdrakten litt for seint til å få den til 17 mai :=) men det går greit finner nok en fin kjole tenker eg :=)nyt kvelden,jeg storkoser meg i ny stue ,er så koslig når endelig tapeten kom på plass

      1. Tusen takk ♥ Jeg er veldig glad i denne bunaden ♥
        Så blir det kjekt for deg å bruke festdrakten ved neste anledning, jeg tenker nok den er fin.
        Herlig med ny stue. Det er ikke alltid det skal så mye til før alt blir anderledes og kjempekoselig 🙂
        Nyt kvelden fortsatt, og gratulerer både med stuen og med dagen i morgen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg