DA KJÆRESTEN BLE 50

14. mai fylte Pål 50 år.

Han er ikke vant til å feire bursdagen sin, så i samarbeid med et par venninner satte jeg i gang med å arrangere overraskelsesselskap for ham ♥

Det skulle bare være type kaker og kaffe, ikke noe middag og sånt, for det har jeg ikke energi til lenger. Men jeg bakte et par kaker og et par venninner bakte kaker, så ble det jammen sus over festen likevel.

En helt vanlig tirsdag besluttet vi å feire det.

Litt familie og noen venner ble invitert. Overraskelsesmomentet ble bevart, og jeg hadde bedt Pål og ungene til kake og kaffe i rolige omgivelser….haha 😀

Lite ante de om at det var fullt hus her når de kom.

Det ansiktet var ubetalelig, og dessverre har jeg ikke bilde av det. Men overrasket ble han, og han var fornøyd med overraskelsen i ettertid 🙂 Vi var 13 stykker samlet når alle var på plass. Og det var en veldig hyggelig stund.

Kaker, frukt og bær hadde vi masse av, og alle fikk smake 🙂 Det var jo ikke så lett å vite antall mennesker som ville komme, og noen uteble også pga sykdom. Så vi hadde mer enn nok av godsakene 🙂 Jeg fikk god hjelp til å sette frem og arrangere alt på bordet 🙂

Kakene ble pyntet med frukt og blomster, og lys så klart 😉

Favoritten er ostekake, så den forsynte jubilanten seg med først 🙂

Gaver ble det jo også så klart. Han hadde aldri trodd at denne dagen skulle resultere i så mange fine gaver, så han var rørt og glad over dette 🙂

Det er ikke hverdagskost for en som ikke er vant til å feire bursdagen sin dette her 🙂

Gavebordet bugnet 🙂 Det var ikke plass til alt, så noe måtte ned på gulvet 🙂

Jeg er glad og fornøyd over hvor vellykket dette ble, og dette er eneste bildet jeg kjenner til av meg selv fra denne dagen 🙂 Jeg tok selv mange bilder, men av hensyn til gjestene legger jeg ikke dem ut, da det ikke er alle som trives med å være bloggmateriale 😉

En kjempekoselig anledning var det i alle fall, og jeg er stolt og glad over at jeg maktet å gjennomføre det. Utrolig kjekt 😀
Tusen takk til alle som var med og hjalp til på hver sine måter, og tusen takk til dere som kom og gjorde denne dagen veldig vellykket ♥

Vel fortjent fest for deg Pål, gode kjæresten min ♥

 

 

#overraskelse #surpriseparty #bursdag #kaker

10 kommentarer
    1. Så koselig og minnerik dag for 50 åringen! 😀
      Mye gode kaker, og kjempefint stelt i stand. Det er slikt som ikke glemmes, og spesielt ikke når man ikke er vant til slikt.

    2. Tusen takk for en kos å helt spesiel dag 💑
      Du er best ❤
      I mangel på ord : Elsker deg 🥰 Oss 2 alltid 💑💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg