DA RUNDER JEG AV MED KVELDENS SOLNEDGANG

Her i gården har det vært en nokså grei dag. Men ikke før hadde jeg tenkt tanken, kom feberen snikende, og nærmer seg faretruende 39 grader. Så nå er det kvelden for meg. Og heldigvis fikk jeg tatt meg en bitteliten kveldstur for å se på solnedgangen før feberen gjorde sitt inntog for alvor. Det er lenge siden jeg har orket det. Men i kveld passet det bra 🙂


Jeg er veldig glad i byen min, og jeg er veldig glad i å gå opp hit til dette utsiktspunktet for å nyte solnedgangen de dagene det er mulig.


Her ser vi Vågen, inderst i Gandsfjorden. Her liker jeg å gå tur når jeg er i form til det.

 

Utsiktspunktet er helt på kanten av fjellet. Det er sikret med et høyt gjerde, men jeg lurer meg oftest utenfor hvis jeg går akkurat hit. Det er et annet utsiktspunkt også, men der var det opptatt i dag 🙂 I dag satte jeg meg altså på en stein på den skumle siden av gjerdet og nøt de fine fargene og den gode temperaturen vi har disse dagene.

Nå håper jeg på like fint vær de neste dagene også. 

Ha en riktig god natt, og en fin dag når den kommer i morgen ♥

 

#solnedgang #tur #farger #høst

14 kommentarer
      1. Takk for det ♥
        Ja, når man minst venter det, er det ekstra koselig og romantisk. Og det er ikke første gangen dette. Beste mannen det der ♥
        Feberen har gitt seg, men dukker nok opp igjen senere i dag. Er dessverre noe kronisk det der.
        Tusen takk for hyggelig kommentar ♥ Klem

    1. Nydelige farger. Håper du får en fin dag i dag. Uten feber. Med masse fin sol og varme. Ser himmelen er krystallklar her, så må komme meg på jobb for å komme meg i god tid hjem for å kunne nyte en fin dag. God bedring <3.

      1. Dagen i dag er fin, men mer skyete og faktisk ble det regn også. Men det er fint likevel. Koser meg jeg 🙂
        Tusen takk. Ha en fin dag du også, håper solen skinner hos deg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg