DAGEN FORSVANT MED SOLNEDGANGEN

Dagens tur gikk med kjæresten på en av de vakre strendene vi har her. Og det var i solnedgangen.

Regestranden var åstedet for vår solnedgang. Den ligger rett ved siden av den mer berømte Solastranden.

Det var bare 4 grader og en kald vind, men solnedgangen var vakker og myk uansett temperatur.

På stranda er det flere bunkerser, og de er dekorert med billedlig streetart. Jeg likte denne så godt ♥

Solen endret farger og karakter på himmelen etterhvert som den forsvant ned mot havoverflaten.

Og det å ta bilder av oss selv i fargene til solnedgangen gir oss en ganske ung og fin glød 🙂 Her ser du Solastranden bak oss. Strendene ligger tett her på Jæren ♥

Og så er dagen over. Solen glir sakte ned “i havet”.

Det gir meg en så god ro når jeg har fått beundre solnedgangen på denne måten. Det er litt sånn medisin for sjelen. Så nå skal jeg nok sove godt i natt.

Ønsker alle en god natt, og en fin start på den nye uken i morgen ♥

 

#solnedgang #sunset #regestranden #utpåtur

8 kommentarer
    1. Solastranden har jeg aldri vært på, men hørt det er fint! Ja det maleriet av jenta med sanden likte jeg også! Kjempefint! 🙂 Og flotte bilder og koselig kjærestebilde:-) Håper du får en fin dag! 🙂

      1. De er veldig fine alle strendene. De ligger på rekke og rad fra Solastranden og sørover 🙂
        Tusen takk. Dagen i dag er fin…masse sol og fint turvær 😀
        Fin dag til deg også ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg