DAGEN I DAG, FREDAG DEN 13.

Dagen i dag kan vel knapt bli noe verre enn dagen i går, hvor Norge ble stengt og folk fikk panikk. Bortsett fra hvis man får påvist Covid-19 da.
Kanskje er torsdag den 12. blitt den nye fredag den 13.?

I alle fall kommer torsdag 12. mars 2020 til å gå inn i historiebøkene på nesten lik linje med 22. juli. En dag som berørte hvert eneste menneske i landet.

I dag skal jeg drive med ørlite risikosport. Jeg skal nemlig ut og handle noe stort og tungt. Jeg er ikke redd for det store og tunge, for der får jeg hjelp, men jeg er redd for menneskene jeg kommer til å møte på min vei. Jeg håper at jeg ikke møter så mange, og jeg skal holde god avstand. Spesielt siden det er fredag den 13.

Og utover det så skinner solen og vi har et nydelig vår-vær. Så en liten tur må jeg jo få til også 🙂
Kan bare ikke mure meg helt inne, selv om det sikkert er tryggest for meg som er i risikogruppa. Men nå får vi jo bare se hvordan dagen går. Jeg tar alt på sparket 🙂
Viktig å nyte de små gleder også, dem har vi mange av, selv om vi er fanger i vårt eget land.

Ha en fortreffelig og forhåpentlig virusfri dag

 

3 kommentarer
    1. Tøffe tider om dagen.. og noe vi vil huske i lange tider ! Har vært i butikken i dag..hadde et skjerf litt sånn over munnen..får håpe jeg ikke dro med meg noe smitte hjem..satser på at det gikk greit ! Strålende fine bilder av deg.. Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg