DAGEN I DAG

Dagen i dag har regnbyger og sol. Lett blanding. Og jeg har sovet 11 timer denne natten. Ganske herlig.

Men samme hvor lenge jeg sover, er jeg like trøtt når jeg våkner.
Det var ikke så vanskelig å stå opp i dag da, som det var i går. De fleste dagene står jeg opp når jeg våkner, fordi jeg ikke klarer å ligge så lenge.

Jeg har et ærend i Stavanger i dag. Og kanskje jeg også benytter anledningen og rusler litt tur når jeg er der i storbyen. Vi får se. Har ikke helt fått kroppen i gang enda. Men fint å benytte anledningen å gå litt på steder jeg ikke er så ofte.

Når jeg kommer hjem igjen, har jeg lyst å få laget litt mer eplegodt, men det spørs om jeg er i stand til det da. For da er jeg nok rimelig sliten etter ærend og tur. Jeg bestemmer ikke det nå uansett. Men håper jeg får gjort litt. Har mye epler igjen ser du.

I kveld var det meningen at jeg skulle i forening. Men det må jeg nok droppe. Kveldsaktiviteter har jeg ikke så mye igjen for nå for tiden. I går gikk jeg og la meg tidlig, og selv om jeg sov veldig lenge, så har nok ikke det så mye å si for hvordan formen er denne kommende kvelden. Jeg begynner å få litt erfaring….. I morgen har jeg også noe jeg skal om kvelden. Men det er likt med det. Jeg må nok bare trekke meg.

Akkurat nå skinner solen, og det er kjekt. Men for et øyeblikk siden regnet det. Så det blir nok regnjakke hvis jeg skal rusle noe rundt i Stavanger etter ærendet mitt. Det er mange dager siden sist jeg fikk gått tur, så det er på høy tid å få det gjort nå. For egentlig prioriterer jeg jo tur fremfor alt annet nå for tiden. Men likevel kommer det andre ting som også MÅ prioriteres. Og da blir det et ordentlig savn. Så jo, uansett vær, jeg rusler litt tur når jeg først er i storbyen.

Jeg ønsker deg en strålende tirsdag. Nyt den ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg