DAGEN STARTET MED REGN

Så skriver vi jammen mandag igjen, og aller siste dagen i september. Så fort som tiden flyr avgårde nå, så er det jammen ikke så lenge til sommeren igjen. Ja, det er trøsten min i alle fall. Sommer og sol, som vi nettopp har vinket farvell til. Jeg må nok innrømme at det er den som er min absolutte favoritt. Høsten er helt ok. Og det er fargene som gjør det. Våren er også ok. Og det er fargene som gjør våren også, pluss at etter våren kommer sommeren.

 

 

Selv om det regnet nå i morgenstunden, så tror jeg været blir fint her i dag. Jeg synes nettopp jeg så solen titte frem. Og det skal nytes, selv om temperaturene går nedover nå.

Jeg håper og ønsker at du får en fin dag, og at solen skinner på akkurat deg ♥

 

#morgenstund #regn

8 kommentarer
    1. Ønsker deg en fin dag! Var litt regn ute tidligere idag her også, men også opplett og fint. 🙂 Har vært deilig med dager uten regn.

      1. Ja, det er så mye mer oppløftende når det ikke regner. Nå skinner solen her, så nå skal jeg ut av huset litt 🙂 Nyt dagen ♥

    2. Du er flink til å finne det positive! Så mange fine bilder du har lagt ut i det siste. Jeg likte den ormen lange! Stilig! Ønsker deg en fin ny uke og som du sier i morgen er det oktober. Her regner det nå, mens sola skinner! Klem 🙂

      1. Tusen takk, det er kjekt å høre sånt ♥ Forsøker å være positiv, selv om det ikke alltid føles sånn 🙂
        Ormen lange ja, den er stilig. Passer så fint inn akkurat der.
        Jeg synes det er fint med sol og regn på samme tid. Det gir liksom litt løfter, og man vet ikke hvem som vinner “værkampen” 🙂
        Klem ♥

    3. Ja disse årstidene skifter i raskt tempo gitt ! I går var det deilig i sola.. i dag mye kaldere.. 🙂 Koselige bilder å se fra disse morgenstundene du har.. kose seg som best en kan er viktig uansett dagsform <3 Klem

      1. Tusen takk for det 🙂 Ja, jeg synes det er en fin start på dagen med et morgenbilde og noen ord. I alle fall de dagene jeg har tid til det. Og som regel har jeg det. Liker lange og gode morgener. Viktig å kose seg som best en kan ja, uansett dagsform 🙂 Der er vi ganske enige ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg