DEN NYE SOFAEN ER PÅ PLASS ♥

Jeg har skrevet om tidligere at jeg skulle bytte ut den gamle skinnsofaen med en ny. Det var på høy tid, da blant annet helseutfordringer sa klart fra at den gamle ikke var perfekt å sitte i lenger. Og så hadde jeg jo hatt den lenge også da.

Om noen uker har jeg bodd her i leiligheten i 10 år, og den gamle skinnsofaen har vært her like lenge.

Jeg har lenge lett etter en sofa som kunne tilfredsstille mine krav. Og helt plutselig kom jeg over en sofa som virket ganske perfekt. Og jeg fikk den på tilbud i tillegg. Fantastisk 😀 Selvsagt ble det handel.

Og i forgår ble den nye sofaen levert.
Jeg har gått bort i fra skinn. Jeg synes skinn er ubehagelig å sette seg i, for det kjennes så kaldt ut med det samme. Og så reagerer jeg på lyden i skinnet når noen beveger seg der. Så tøy var tingen nå når jeg skulle kjøpe ny. Det finnes mange sorter å velge blant, men jeg likte i grunnen det som fulgte med tilbudet, så jeg valgte det. Jeg har gått fra sort skinnsofa til grå tøysofa.


Her er den i all sin glans ♥


Her er den gamle sofaen, som jeg solgte til en ung dame for en uke siden.


Det geniale med den nye sofaen, er at den har justerbar nakkestøtte til alle setene ♥ Og det er nakkestøtten jeg trenger så sårt.
Og så er det jo sånn at alle her i huset liker å slappe av og lene seg godt tilbake. Så hvis vi bare hadde hatt en nakkestøtte, ville jo det vært et kamp-tema.
De andre sofaene jeg så på, som hadde nakkestøtte som tilleggsutstyr, der var ikke støttene justerbare. Men her på denne sofaen kan man velge mange posisjoner. Det er bare helt komplett for min del.


Sofaen er mye større enn den gamle også. Så det blir ikke akkurat noen veldig ballsal her når den er på plass. Men for meg er det viktig at alle sitter godt. Både jeg og mine, og mine gjester. Og siden Pål, kjæresten min, har flere barn enn meg, så blir det fort trangt om sitteplassen når de er her. Men nå er det mye bedre. Nå er det romsligere å sitte, for absolutt alle 🙂 Jeg gleder meg til neste gang jeg skal ha gjester, og se hvordan det tar seg ut 🙂
Jeg har jo ganske så ny TV også, så nå skal ingen lide noen nød.
Planen er å bytte ut stolen også, til en med lavere rygg og bedre sittekomfort for meg. Og den er også på tilbud nå, så jeg må skyndte meg å få bestilt den 🙂


Så hvor jeg enn står i stua nå, kan jeg nyte synet av ny sofa, som gir stua et nytt og lysere utseende. Veldig kjekt er det 🙂

#interiør #stue #sofa #salong #fornyelse

 

11 kommentarer
    1. Syns den var veldig fin og passa godt inn…fine harmoniske fargetoner i stua di.. 🙂 Da er det bare å kose seg med nytt…:) Håper du koser deg med dagen … Klem <3<3

    2. Stilig 😀 mye mer sjarm enn den gamle 😀 Håper du blir fornøyd når du har fått ”kjørt” den inn 😀 Lykke til 😀

    3. Ååh, det ble kjempefint, Eva! 🙂 Den ser god ut også, og det er godt du nå kan sitte “standsmessig”, og håper det gjør hverdagen mindre “vond” for deg <3
      Du har veldig harmoniske farger på stua di, det liker jeg 🙂
      God lørdag til deg <3 Klemmer

    4. Den var utrolig flott! Blei en smule misunnelig jeg må, men her i huset blir det ikke kjøpt ny før vi flytter, men da blir der forhåpentligvis noe i denne stilen for jeg liker den veldig godt! Og jeg syns faktisk det gjorde seg med en litt større sofa, selv om det kanskje blei litt mindre plass, for jeg syns det blei mer helhet og fylde i rommet 🙂

    5. Den var jo superfin! Gratulerer! og jeg skulle til å si at den passet såååå godt til de stolene! Også skal du bytte ut de….hihihihi…Er kanskje bildene som lyver litt, men ser ut som de er i helt samme stil….Deilig å få noe nytt i stua, og man trenger jo ikke danseplass…om du ikke danser hver dag!?! Ha en god søndag!

    6. nå komenterer jeg for 3 gang i dag,for jeg tror ikke det har gått gjennom att jeg har vært her :=) jeg likte veldig godt sofaen din,en lun og fin stue ,stoff er lunere enn skinn ,vi har skinn,men gostolen er stoff :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg