DEN STØRSTE SNAKKISEN

Akkurat nå om dagen, når jeg titter rundt, både på Facebook, Instagram og her i blogg, så er den store snakkisen at det endelig er vår. Vår har det jo vært en stund, men det er jo akkurat nå at våren virkelig har tatt springfart. Og gleden er stor.
Noen irritasjonsmomenter har jo våren også for noen. For pollenallergikerne. Jeg er en av dem. Men likevel, gleden over våren er mye større enn irritasjonen. Så det er bare å juble og glede seg, for etter våren kommer sommeren. Så vi har mye fint i vente ♥ Våren er den største snakkisen, og det er ikke så rart, etter den lange vinteren vi har her i landet. Endelig kan vi livne til igjen.

Ta godt vare på deg selv ♥

16 kommentarer
    1. Det føles på en måte enda finere i år etter 2 år med pandemi og jeg tror også vi gleder oss litt ekstra over at vi har det så fint i Norge når vi vet at det er krig i Ukraina. Jeg er også pollenallergiker, men jeg elsker også å være ute, så det går foran allergien.😊
      Nyt kvelden!🤗

      1. Ja, jeg tror nok at pandemien og det “ensomme” livet har gitt utslag i ekstra stor glede over årets vår. I år kan vi endelig feire 17. mai igjen, vi kan dra på hytta, og på ferie.
        Og krigen, som ikke er så langt unna oss, ja, jeg synes synd på dem. Våren er nok ikke en like stor glede for dem dette året.
        Ja, ute går foran allergien.
        Herlige kvelden til deg ♥

      1. Ja, nå må vi bare nyte hver eneste solstråle, hver eneste blomst og hver eneste varmegrad. Og det merkes nok ekstra der hvor dere enda har litt snø igjen.

      1. Ja, det er en utrolig fin tid. Jeg liker sommeren best, men våren er egentlig uslåelig 😉
        Allergien blomstrer faktisk ganske godt akkurat nå. Og enda har ikke bjørka begynt. Så jeg har nok litt å se frem til 🙂
        Fineste kvelden til deg ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg