DENNE SKAL UT

Her i huset er det endringer på gang. Det er jo ikke akkurat nytt, da jeg jo allerede har endret kjøkkenet, totalt.

Nå er det stua som står for tur.

Det skal ikke gjøres så store endringer. Det er bare møblementet som endres en liten smule 😉

Det er nemlig sofaen som skal byttes ut. Og kanskje stolen på bildet også. Men i første omgang sofaen.

Jeg har bestilt ny sofa i tøy, og med regulerbare nakkestøtter til alle setene. Dette fordi jeg sliter så fryktelig for tiden, og har veldig behov for å hvile nakke og hode. Og så er det jo populært da, med nakkestøtte. Så for å slippe kamp om plassen, valgte jeg en sofa med nakkestøtte til hvert sete. Støtten kan slås ned når den ikke er i bruk, eller for å endre utseende på sofaen.

Den nye sofaen kommer mot slutten av måneden er lovnaden. Så derfor har jeg nå lagt min nåværende sofa ut for salg. Den er også god å sitte i, og jeg har godt håp om å få solgt den før den nye ankommer. Spennende er det uansett, for det blir jo en liten stilendring i stua. Jeg er veldig spent på forskjellen 🙂

Det eneste er at jeg synes det er stress og mas når jeg må styre med alt dette selv.
En ting var å finne og bestille ny sofa. Det var en lang prosess det, men jeg fant en på Black Week salget. Jeg fant den, og skulle bestille den uken før, men de var så greie at de anbefalte meg å vente, da sofaen ville få et godt tilbud til Black Friday salget. Det kaller jeg service 😀

Men så var det jo det å få solgt den gamle sofaen da, med alt det medfører av annonsering, telefonsamtaler, mailing og frem og tilbake. Sukk. Men, den sofaen er kjempefin, og absolutt verdt det når det kommer til stykket. Den bør få seg et godt hjem 🙂

Den har gjort sin nytte her i huset 🙂

 

#stilendring #interiør #sofa #møbler #stue

 

4 kommentarer
    1. Håper du får solgt. Jeg regner med jeg har mye som skal bort det kommende året om jg får solgt huset i år, og det er planen. Ikke mye jeg vil ta med, men satser på å selge noe og gi vekk endel…
      Kjekt med noe nytt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg