DET BLE EN FIN KVELDSSTUND I EGERSUND

Så ble det tur til Egersund på meg i dag. Eller i kveldinga da. Vi skulle reise dit og besøke min gamle onkel.

Jeg har ikke bilder fra besøket. Litt leit at jeg glemte det, men jeg er så sliten for tiden, at jeg nesten glemmer hva jeg heter av og til.

Det var et veldig koselig besøk da. Jeg hadde på forhånd bakt eplekake som jeg tok med. Og den var rykende varm når vi reiste avgårde. Nesten hele ble spist.

Min onkel er 93 år gammel, han er skral i kroppen, og klar i toppen ♥ Han har alltid likt å prate og har alltid noe å fortelle fra gammelt av.

Humøret var godt, og vi koste oss masse denne kveldsstunden.

 

Dette bildet er av meg og onkelen min tatt sånn cirka i 1973 eller noe sånt. Vi har alltid hatt et nært og godt forhold. Og han er nesten som en bestefar til mine og min brors barn, da min far, hans lillebror, døde så alt for tidlig i 2002. Han giftet seg aldri, og fikk aldri barn. Og det forklarer nok det nære forholdet til oss.

Alltid kos å besøke ham, og i dag var han riktig så sprudlende, og fortalte masse, og spurte om litt hjelp til noen småting også. Kjekt å kunne ordne opp litt 🙂

Nå er det sene kvelden for meg, og jeg tenker at jeg skal svare litt kommentarer fra tidligere innlegg før jeg går og legger meg. Så blir det natta etterpå.

Kos å ha følge med dere i løpet av dagen 🙂
Vi prates mer i morgen 🙂

 

#familie #slekt #omsorg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg